سخنان رئیس‌جمهور امیدوارکننده بود

رئیس فدراسیون تنیس روی‌ میز گفت: سخنان رئیس‌جمهور خیره‌کننده و امیدوارکننده بود؛ رئیس‌جمهور بی‌نظیر صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهردادعلی قارداشی درباره مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان اظهار کرد: برگزاری چنین مراسم‌هایی به‌طور کلی عالی است. حُسن این مراسم این بود که بچه‌ها پیش از آنکه به انتخابی المپیک بروند و سهمیه بگیرند یا حتی آنهایی که سهمیه گرفتند و مرداد به المپیک می‌روند، خیالشان راحت است که با نرخ روز، پول خود را می‌گیرند؛ این موضوع تأثیر مثبتی روی ورزشکاران داشت.

وی افزود: سخنان رئیس‌جمهور خیره‌کننده و امیدوارکننده بود؛ رئیس‌جمهور بی‌نظیر صحبت کرد، وی مشاوران خوبی در ورزش دارد و بسیار کارشناسانه در مورد جایگاه ورزش و توجه به قهرمانان و ایجاد شرایط رفاه، آسایش و شرایط مالی و قهرمانی صحبت کرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد: این جلسه عالی بود و ما سپاسگزاریم که این مراسم حداقل در فاصله زمانی بسیار کم نسبت به سال گذشته برگزار شد، چون ورزشکاران انتظار دارند تا بلافاصله پاداش‌ها پرداخت شود و به‌نوبه خود قدرشناسی می‌کنیم.

وی گفت: پیگیری‌های کیومرث هاشمی در این مدت کوتاه، آن هم برگزاری دو مراسم تجلیل از مدال‌آوران و حتی دیدار جامعه ورزش با مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس مجلس ستودنی است و به‌نوبه خود از وزیر ورزش و جوانان قدردانی می‌کنم.

منبع: ایرنا

کد خبر 751918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.