اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: اندیشه و نام استاد شهید مطهری ماندگار، ابدی و جاودانه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شمس‌اله جلیلیان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در همایش بصیرتی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه نواحی، مسئولان تعلیم و تربیت و طلاب وظیفه که در حسینیه ثارالله برگزار شد با اشاره به شخصیت شهید مطهری در آستانه سالروز شهادت وی اظهار کرد: خصوصیات و شخصیت شهید مطهری (ره) را باید مرور کنیم و در زندگی عالم به آن باشیم.

وی افزود: شهید مطهری شخصی پر کار، پر تلاش و جهادی بود که کارهایش برای خدا بود و همین سبب برکت در کارها و آثار او شده بود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه درباره ویژگی آثار شهید مطهری عنوان کرد: محور کتب و آثار شهید مطهری اسلامی بودن، هماهنگ با نیازها و اولویت زمان، مستند به آیات قرآن و روایات و عقل، جامع‌الاطراف بودن و سراسر شور و حماسه است.

جلیلیان با بیان اینکه مبانی و اندیشه‌های فکری شهید مطهری مورد تأیید امام راحل (ره) بود، ادامه داد: تفکر استاد شهید مرتضی مطهری بهترین راهنما برای تمام کسانی است که در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت دارند و این هفته بهترین فرصت برای قدردانی از زحمات مربیان، هادیان سیاسی، معلمان و فرهنگیان پیشکسوت است.

وی ادامه داد: استاد شهید مطهری برای ترویج اندیشه‌های ناب محمدی شب و روز تلاش می‌کرد و امروز شاهد آن هستیم که این سختی‌ها و تلاش‌ها به ثمر نشسته و طبق فرمایش امام خمینی (ره) اندیشه‌های شهید مطهری تأثیرگذارترین مکتب در جهان اسلام است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: شهید مطهری در تمام عمر خود به دنبال کسب علم و دانش و رشد و تعالی بود و این مرد هیچ‌گاه برای به دست آوردن منافع در جمهوری اسلامی تلاش نکرد و هدف وی رسیدن به جامعه رشدیافته و آرمانی بود.

جلیلیان با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق افزود: در این عملیات به دنیا اثبات شد که ایران یک قدرت منطقه‌ای نیست، بلکه قدرتی جهانی و بین‌المللی است.

وی افزود: در این عملیات ایران با زیرکی عمل کرد و بدون هدف قرار دادن مناطق مسکونی به اهداف اصلی خود که پایگاه‌های نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بود حمله و خسارت زیادی را به آن‌ها وارد کرد.

کد خبر 748719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.