۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
قیمت خودرو امروز ۹ اردیبهشت + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در محصولات داخلی و مونتاژی بدون تغییر نسبت به روز گذشته بوده و حتی قیمت بسیاری از محصولات ایران‌خودرو و بهمن‌موتور کاهشی است.

ساینا S دوگانه‌سوز یکی از معدود خودروهای با سوخت CNG در بازار، امروز تنها یک میلیون تومان افت قیمت دارد و با ۴۵۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G استاندارد دیگر محصول تولیدی و رده‌بالای شرکت سایپا، یک میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به نرخ ۷۵۴ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس ۶ سرعته توربو یکی از پرقدرت‌ترین محصولات داخلی از صبح امروز دو میلیون تومان گران‌تر شده و در کانال ۹۵۰ میلیون تومانی معامله می‌شود.

تارا دنده‌ای V1 یکی از سدان‌های رده‌بالای ایران‌خودرو نیز افت سه میلیون تومانی پیدا کرده و با ۸۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۹ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۳۹ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۴۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۸۰۲ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۱۶ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۰۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۶۵۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک (ارتقا) ۷۵۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا) ۹۰۹ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۲۸ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۷۹۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 به قیمت ۹۶۱ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۴۳ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۲۴ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۳۳ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۷ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۹ اردیبهشت + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز به جز محصولات گروه بهمن از صبح امروز تغییر زیادی ثبت نکرده است.

جک J4 آپشنال اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان‌موتور امروز هفت میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۸۳۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو از سدان‌های رده‌بالای مونتاژی امروز در بازار نوسانی ندارد و به نرخ یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما 8S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران‌خودرو نیز پنج میلیون تومان ارزان شده و با یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ پنج‌نفره یکی از جدیدترین محصولات گروه بهمن به شمار می‌رود ۱۵ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۷۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۳۶ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۱۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۹ اردیبهشت + جدول

کد خبر 748271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.