مسیر روستای موگویی به‌طور کامل مسدود است

فرماندار فریدون‌شهر گفت: در حال حاضر، مسیر روستای موگویی به‌طور کامل مسدود است که پس از فروکش کردن کولاک و بارش برف، راهداران برای بازگشایی مسیر، عملیات خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد صفا امروز _ سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن _ در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، درباره وضعیت جاده‌های شهرستان فریدون‌شهر، اظهار کرد: با آغاز فعالیت سامانه بارشی از صبح امروز، برف سنگینی در شهرستان باریده است؛ به گونه‌ای که مدارس شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی برای فردا چهارشنبه بیست‌وششم بهمن غیرحضوری اعلام شده است.

وی افزود: در حال حاضر، مسیر روستای موگویی به‌طور کامل مسدود است که پس از فروکش کردن کولاک و بارش برف، راهداران برای بازگشایی مسیر، عملیات خود را آغاز خواهند کرد.

فرماندار فریدون‌شهر تصریح کرد: بارش‌هایی که تاکنون در شهرستان فریدون‌شهر شاهد بودیم، به گفته شهروندان در ۲۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده و همین امر در کنار گسترده بودن محدوده برف‌روبی اداره راه شهرستان فریدون‌شهر موجب اختلالاتی در راستای برف‌روبی معابر روستایی شده است که امیدواریم به مرور رفع شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات به روستاهای درگیر برف و مسدود شدن مسیرها، گفت: در حال حاضر، وضعیت شهرستان در تمام نقاط پایدار است، اما در مناطق پشت‌کوه دوم هفت روستا وضعیت بحرانی دارد. زیرا حدود ۱۵ روز این مسیرها مسدود شده است.

صفا با اشاره به اقدامات انجام‌شده به‌لحاظ مباحث درمانی و رساندن داروهای موردنیاز به نیازمندان منطقه، اضافه کرد: از طریق برف‌پیما دارو و وسایل موردنیاز به منطقه ارسال شده است. درباره آذوقه نیز مدیرکل مدیریت بحران استانداری هماهنگی‌های لازم را برای پرواز بالگرد انجام داده است که به محض مساعد شدن هوا اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای بازگشایی مسیر، مدیرکل راه و ترابری استان اصفهان در شهرستان فریدون‌شهر حضور داشت و یک دستگاه بولدوزر دیگر به این شهرستان اضافه شد. همچنین دو دستگاه بولدوزر توسط نیروی زمینی سپاه به شهرستان اختصاص یافت که امیدواریم شاهد رفع مشکلات گردنه کلوسه باشیم.

کد خبر 641361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.