خاطرات یک پورن استار در اصفهان روی پرده رفت + فیلم

پورن استار آمریکایی در مستند «ایکسونامی» از خاطراتش برای ایرانیان گفت. این فیلم که محصول سال ۲۰۱۹ است به صورت مشترک در ایران و آمریکا تولید شده است.

به گزارش ایمنا مستند داستانی «ایکسونامی» در ژانر اجتماعی آماده نمایش شده است. در این مستند، یک پورن‌ استار آمریکایی تجربه رسیدن به آزادی‌ های جنسی در ایالات متحده را روایت می‌کند.

عوامل این مستند ویژه بزرگسالان متشکل از نویسنده و کارگردان محسن آقایی، تهیه‌کننده محمدرضا بورونی، تصویربردار denny krown، صداگذار خشایار خاتمی، موسیقی تیتراژ علی نصیرنژاد، گوینده متن نسیم رفیعی، روابط عمومی بهنام توفیقی و مسئول تبلیغات و مشاور رسانه‌ای حامد جلالی هستند.

محسن آقایی اصفهانی است و تولید این فیلم اولین تجربه او در زمینه مستندسازی نام گرفته است.

روایت گر این فیلم خانم میشل مارن فارغ التحصیل رشته ارتباطات است که طبق گفته خود در فیلم از ۷ سالگی توسط پدرش مورد آزار جنسی قرار می گرفت و در هشت سالگی اقدام به خودکشی کرد اما حالا از بزرگترین کشور صادر کننده آزادی به دنیا برای جوانان ما صحبت می کند.

تولید این مستند ۹۰ دقیقه ای که ۲.۵ سال زمان برده، به صورت مشترک در ایران و آمریکا انجام شده است که روز گذشته (۲۰ آبان ماه) در شهرهای تهران، مشهد و اصفهان، به صورت همزمان رونمایی شد.

نمایش این فیلم برای افراد کودکان، نوجوانان، افراد زیر 18 سال، بیماران قلبی و... اکیدا توصیه نمی شود

کد خبر 396478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.