می توانستیم سیرجان را شکست دهیم که با ناداوری روبه‌رو شدیم

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: همه بازیکنان بیشتر از توانشان تلاش کردند که ما برنده دیدار باتیم سیرجان باشیم ولی خب با ناداوری ها روبرو شدیم.

فرنوش اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن ابراز تاسف از مردود اعلام شدن گل صفورا جعفری در بازی روز جمعه _ ۱۶ آبان‌ماه _ سپاهان مقابل تیم شهرداری سیرجان، اظهار کرد: بازی خیلی سنگین و حساسی داشتیم و اگر ما برنده می‌شدیم و گل ما مردود اعلام نمی شد ممکن بود در کورس قهرمانی قرار بگیریم. همه بازیکنان بیشتر از توانشان تلاش کردند که ما برنده دیدار باتیم سیرجان باشیم ولی خب با ناداوری ها روبرو شدیم.

وی با تاکید بر اینکه در بازی با سیرجان همه بازیکنان با جان و دل جنگیدند، گفت: در نیم ساعت اول بازی حریف بر ما سوار بود ولی خوشبختانه با یک ضد حمله ای دقیقه ۳۸ گل اول را به ثمر رساندیم و گل اول از لحاظ انگیزشی خیلی به ما کمک کرد و عزممان جزم شد تا با کسب امتیاز از زمین بازی بیرون بیاییم. نیمه دوم را خیلی طوفانی تر شروع کردیم. متاسفانه گل دوممان مردود اعلام شد ولی  ما بیشتر تلاش کردیم.  

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به اینکه روزبهان نقش بسزایی در کامبک بازی جمعه بانوان طلایی پوش در مقابل شهرداری سیرجان داشته است، ادامه داد: با به ثمر رسیدن گل دوم شادی را می شد در چشم های دوستانم دید؛ جا دارد از هواداران  خوبمان تشکر کنم. حریف با دریافت گل دوم شروع به اتلاف وقت کرد. وقتی گل سوم را شقایق روز بهان به تور دروازه سیرجان چسباند مثل اینکه دیگر همه چیز تمام شده بود و خوشحالی خیلی عجیبی بین بازیکنان، هواداران و کادر فنی وجود داشت. در جریان بازگشت ما به بازی شقایق روزبهان با زدن دو گل و یک پاس گل زیبا خیلی تأثیرگذار بود.

وی تصریح کرد: شهبازی و محمودی هردو مربی های بسیار قابل احترامی هستند. خانم محمودی که این فصل به من فرصت دادند باز هم در لباس تیم محبوب و مورد علاقه ام بمانم و در موفقیت های این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان سهیم باشم. عشق و علاقه به لباس تیمی که در آن بازی می کنم برایم از مادیات خیلی بالاتر است. پس ترجیح می دهم در مورد مبلغ قراردادم صحبت نکنم.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 396116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.