جمعیت هدف آموزش‌وپرورش استثنایی افزایش می‌یابد

معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توان بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت:‌ تغییر نام سازمان نیازمند مصوبه مجلس است و این تغییر دانش آموزان تحت پوشش را هم افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پانا، محسن غفوریان، در خصوص روند پیگیری تغییر نام سازمان آموزش و پرورش استثنایی عنوان کرد: سازمان آموزش و پرورش استثنایی براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی تاسیس شده است و برای تغییر نام باید از این طریق مصوبه ایجاد شود. اکنون ماموریت‌های سازمان براساس مصوبه هفت گروه از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه را شامل می‌شود. وی ادامه داد:‌ براساس آمارهای بین المللی دانش آموزان با نیازهای ویژه شامل ۱۷ گروه هستند و لایحه این موضوع در بخش عمومی وزراتخانه در حال آماده سازی است تا به هیئت دولت برسد و از این طریق به مجلس ارائه شود.

معاون برنامه ریزی آموزشی و توان بخشی سازمان گفت‌: در این مورد با مجلس هم رایزنی هایی برای این تغییر نام انجام شده است و به نظر می‌رسد مشکلی در این حوزه نخواهیم داشت. گفتنی است پیش از این اخباری مبنی بر تغییر نام سازمان آموزش و پرورش استثنایی به  "سازمان آموزش و پرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه" مطرح شده بود که در شورای سازمان نیز این مساله مصوب شده است.  

کد خبر 330704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.