پیام تسلیت اهالی ورزش به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور

فدراسیون‌های ورزشی و تیم‌های فوتبال با انتشار پیام‌هایی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان به همراه هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد که روز گذشته _یکشنبه سی‌ام اردیبهشت_ در ورزقان آذربایجان رخ داد به مقام رفیع شهادت نائل شد. به دنبال این اتفاقات فدراسیون‌های ورزشی پیام‌های تسلیت صادر کردند.

وزیر ورزش و جوانان

در پیام تسلیت کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان به ملت شریف ایران آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

غم و اندوهی بی‌پایان جامعه‌ی ورزش و جوانان ایران اسلامی را در پی شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد فراگرفته است.

این ضایعه‌ی اسفبار مایه تالم جامعه‌ی ورزش و جوانان ایران اسلامی همچون دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.

آیت‌الله رئیسی رحمه‌الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

اینجانب شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه‌الله علیه را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

همچنین مراتب تاثر خود را در پی شهادت برادر ارجمندم زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین ماموریت به لقالله پیوستند اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیالله را برای آن خدمتگزاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.»

وزارت ورزش و جوانان

«حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهان به خیل شهیدان انقلاب اسلامی پیوستند. وزارت ورزش و جوانان این فقدان را به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی تسلیت می‌گوید.»

کمیته ملی المپیک

در متن پیام تسلیت کمیته ملی المپیک آمده است:

«انّا لله و انّا الیه راجعون

حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان، مایه تأثر شدید ملت بزرگ ایران بخصوص جامعه ورزش کشور شد.

ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر (عج)،مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران همنشینی این شهیدان با اولیای الهی را از خداوند متعال خواستار بوده و بدون تردید وجود آرامش بخش مقام معظم رهبری و هوشمندی مردم و مسئولین، باعث عبور از این روزها خواهد شد.»

رئیس فدراسیون فوتبال

تیم ملی فوتبال

اعضای تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به خبر شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد واکنش نشان داد. این صفحه نوشت: «تیم ملی ایران شهادت رئیس جمهور و تیم همراه را به مردم ایران تسلیت می‌گوید.»

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پی شهادت آیت الله رئیسی و سایر همراهان ایشان در مسیر خدمت، پیامی صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

شهادت خادم اسلام و قرآن، یار صدیق امام و رهبری، رئیس‌جمهور ایران اسلامی، حضرت آیت الله رئیسی، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان در سانحه هوایی موجب تالم و تاثر عمیق آحاد جامعه گردید.

بی شک رئیس‌جمهور مردمی ایران، مزد تلاش جهادی خویش در راه خدمت به مردم ایران و انقلاب اسلامی را با شهادت از پروردگار گرفت و نشان داد مسیر خدمت تا شهادت هنوز رهروانی راستین دارد.

خانواده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شهادت این عزیزان را خدمت حضرت ولی عصر (ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و عموم مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌نماید.

از خداوند متعال برای آن سید عزیز و همراهان بزرگوارش، علوّ درجات و رضوان و قرب الهی و برای تمامی مردم ایران صبر در این مصیبت بزرگ را مسئلت داریم.

باشگاه استقلال تهران

باشگاه استقلال تهران با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهان وی را به ملت ایران تسلیت می‌گوییم.»

باشگاه پرسپولیس تهران

باشگاه پرسپولیس تهران با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهان‌شان در حادثه سقوط بالگرد را تسلیت می‌گوییم.»

باشگاه ذوب‌آهن

باشگاه ذوب‌آهن با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «شهادت جانگداز سیدالشهدای خدمت، حضرت آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهان گران‌قدرشان را به محضر امام عصر ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماییم.»

باشگاه تراکتور

باشگاه آلومینیوم

«خادم الرضا (ع) در سالروز ولادت حضرتش به دیار حق شتافت

با قلبی آکنده از غم، شهادت جان‌سوز حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری محبوب و همراهان‌شان حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

آیت‌الله رئیسی برای افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بودند، اما در شب میلاد حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) دچار سانحه در بالگرد شدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رئیس جمهور محبوب ایران که در دهه‌های اخیر جزو خدوم‌ترین و بی‌ریاترین مسؤولان کشور بودند و سال‌ها در جوار حرم امام هشتم خدمت‌رسانی کردند، در سالروز میلاد ایشان به ملکوت اعلی پیوستند.

باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان‌شان را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌کند.»

باشگاه مس رفسنجان

باشگاه استقلال خوزستان

باشگاه شمس‌آذر

باشگاه نساجی

باشگاه فولاد

فدراسیون کشتی

«جامعه کشتی کشور شهادت خادم الرضا و خادم ملت دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب ایران، دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس جمهور، تعدادی از محافظان و خلبان و پرسنل پرواز بالگرد را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و مردم عزیز و شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماید.»

فدراسیون تنیس روی‌میز

«حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه، موجب اندوه و تأثر فراوان شد.

جامعه پینگ‌پنگ کشور، شهادت رئیس‌جمهور عزیز، محبوب و مغتنم و بزرگ‌مرد جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص را که حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند موجی از غم و اندوه را در پی داشت، به ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و برای شهدای از جان گذشته علو درجات الهی را مسئلت می‌نماید.»

فدراسیون ووشو

«حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهان به خیل شهیدان انقلاب اسلامی پیوستند. فدراسیون ووشو ایران این فقدان بزرگ را به مردم ایران اسلامی تسلیت می‌گوید.»

هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو

در متن پیام تسلیت هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو آمده است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سرپیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‌اند.

خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی سید شهیدان خدمت و وطن‌پرست واقعی باعث تاسف و تالم همه مردم شریف ایران گردید.

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیات رئیسه، دبیرکل، نواب رئیس، روسای کمیته‌ها، کادر فنی و اعضای تیم‌های ملی تکواندو، پاراتکواندو و پومسه، مربیان، داوران و خانواده تکواندو شهادت آن مرد بزرگ را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند منان برای آن شهید خدمت علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) و برای خانواده معظم ایشان صبر جلیل مسالت داریم.»

اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان

«روح بلند رئیس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیرمان شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهور ایران و همراهان انقلابی ایشان حین خدمت و انجام وظیفه برای مردم ایران به ملکوت اعلی پیوست.

این ضایعه دردناک را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران و جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان، تسلیت عرض می‌نمائیم.»

هیئت فوتبال تهران

«شهادت ریاست محترم جمهوری ایران، جناب آقای سید ابراهیم رئیسی موجب اندوه، تاسف و تاثر عمیق اینجانب گردید. از عصر یکشنبه که خبر سقوط هلی کوپتر رئیس جمهور و همراهانش مخابره شد، دست به دعا برداشتیم تا خبر سلامتی عزیزان مان را بشنویم اما صبح امروز اعلام شد که همه مسافران بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

لذا به سهم خودم و همکارانم در هیات فوتبال استان تهران این ضایعه بزرگ را به ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری، حضر آیت الله خامنه ای تسلیت عرض می‌نماییم و از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه تلخ و جانکاه علو درجات را از خداوند یکتا خواستاریم. هیئت فوتبال استان تهران همچون مردم شریف و قدر شناس ایران عزادار دار شهادت خادمین کشور است.»

فدراسیون والیبال

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای شهادت رئیس جمهوری (خادم محرومان) و همراهان در حادثه بالگرد را به مقام معظم رهبری و مردم ایران تسلیت گفت.

«روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ارواح طیّبه شهیدان، روح مطهّر ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری و همراهان را در آغوش گرفت. سال‌ها مجاهدت مخلصانه در میدان‌های مبارزه مختلف با دشمنان سرانجام رئیسی را به این مقام والا رساند.

فدراسیون والیبال شهادت ایران عزیزان را به پیشگاه حضرت بقیّة‌الله ارواحنا فداه، پیشگاه مقدس حضرت علی ابن موسی‌الرضا علیه السلام روح مطهّر آنها تبریک و به مقام معظم رهبری و ملّت ایران تسلیت می‌گوید.»

فدراسیون وزنه‌برداری

«انا لله و انا علیه راجعون

سید ابراهیم رئیسی (رئیس‌جمهور)، حسین امیرعبداللهیان (وزیر امور خارجه)، سید محمدعلی آل‌هاشم (امام جمعه تبریز)، مالک رحمتی (استاندار آذربایجان شرقی) و هیئت همراه در حادثه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان به شهادت رسیدند. فدراسیون وزنه‌برداری این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و همه مردم ایران تسلیت می‌گوید.»

فدراسیون تکواندو

«حضرت آیت‌الله رئیسی، رییس‌جمهور و همراهان به خیل شهیدان انقلاب اسلامی پیوستند. وزارت ورزش و جوانان این فقدان را به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی تسلیت می‌گوید.»

فدراسیون اسکی

«خانواده اسکی و ورزش‌های زمستانی همراه با همه اقشار جامعه عزادار شهادت رئیس جمهور محبوب و همراهانش و این فقدان عظیم است. همراه با همه اقشار جامعه، خانواده اسکی و ورزش‌های زمستانی نیز در عزای شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب و همراهانشان در سانحه بالگرد سیاه پوش شد.

فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی این فقدان عظیم و شهادت رئیس جمهور محبوب، این خادم امام رضا (ع)، خادم ملت و همراهانشان را به حضرت ولیعصر (ع)، مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی تسلیت می‌گوید.»

فدراسیون بدنسازی

در پیام تسلیت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آمده است: «خبر شهادت رئیس جمهور مردمی و انقلابی که خدمات ارزنده‌ای را در طول مدت حضور خود به مردم ایران اسلامی و به ویژه به ورزش کشور ارائه کرده بود، در سانحه سقوط بالگرد موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بدین‌وسیله ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار، شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیس جمهور مردمی و جمعی از مدیران کشور را در این سانحه را تسلیت عرض می‌نماید و از درگاه خداوند متعال برای ملت شریف ایران طلب صبر کرده و امیدواریم روح آن عزیزان سفر کرده قرین آرامش باشد.»

فدراسیون جانبازان و توان یابان

«حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهان به خیل شهیدان انقلاب اسلامی پیوستند. فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان همراه با وزارت ورزش و جوانان این فقدان را به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی تسلیت و تعزیت می‌گوید.»

فدراسیون کوهنوردی

«با قلبی آکنده از اندوه، شهادت ریاست گرانقدر جمهوری اسلامی ایران، خادم الرضا، خادم مردم ایران، آیت الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی»، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمد آل‌هاشم» امام جمعه تبریز، دکتر «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه و «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه را که در راه خدمت به مردم و در حادثه‌ی دردناک سقوط بالگرد، به درجه رفیع شهادت رسیدند، تسلیت عرض می نمائیم. از خداوند متعال، مغفرت و رضوان الهی را برای یکایک این شهدای والامقام، و صبر و شکیبایی را برای بازماندگان و ملت شریف ایران مسئلت داریم.»

فدراسیون همگانی

«همراه با همه اقشار جامعه، خانواده بزرگ ورزش‌های همگانی نیز در عزای شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب و همراهانشان در سانحه بالگرد سیاه پوش شد. فدراسیون ورزش‌های همگانی این فقدان عظیم و شهادت رئیس جمهور محبوب، این خادم امام رضا (ع)، خادم ملت و همراهانشان را به حضرت ولیعصر (ع)، مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی تسلیت می‌گوید.»

فدراسیون نجات غریق

«خادم الرضا، حضرت آیت الله رئیسی، رییس محترم جمهور و همراهان ایشان به درجه رفیع شهادت نایل آمدند. در پی این فقدان، فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران به ملت بزرگ و مقاوم ایران تسلیت عر ض می‌کند. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.»

فدراسیون شمشیربازی

«انا لله و انا الیه راجعون
«همانا ما از آن خداییم و به سوی او بازمی‌گردیم»
ضایعه تلخ سقوط بالگرد و شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور محبوب و مردمی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و هیات همراه، همه ما را عزادار و داغدار کرد. خانواده بزرگ شمشیربازی شهادت این عالم برجسته را به محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، ملت بزرگ و شریف ایران و به ویژه خاندان مکرم و معزز ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم و هیات همراه که در مسیر همراهی وی به شهادت رسیدند، علو درجات الهی را مسئلت دارد.»

فدراسیون بوکس

در متن پیام سیدروح‌الله حسینی، رئیس فدراسیون بوکس آمده است:

«خبر شهادت رییس جمهور مردمی و محبوب کشورمان و همچنین هیات همراه ایشان، موجب غم و اندوه مردم ایران اسلامی شده است. به نمایندگی از خانواده بوکس کشور، شهادت آن مرد بزرگ را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوندمنان برای آن شهید خدمت علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان، امام حسین (علیه السلام) را خواستاریم.»

فدراسیون هندبال

در متن پیام علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال آمده است: شهادت جانسوز یار دیرین رهبری و انقلاب، خادم الرضا در شب منتصب به امام رضا (ع)، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (ره) و جمعی از خادمان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب تأثر و اندوه خاطر گردید.

آن ذریه پاک حضرت زهرا (س)، عالم پارسا و مجاهد نستوه که عمر با برکت خود را در تاریخ انقلاب اسلامی در نهادهای مهم قضایی، سیاسی و فرهنگی کشور در خدمت به نظام اسلامی و مردم سپری کرد و خدمات ماندگاری بر جا گذاشت، یقیناً در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی برای همیشه باقی خواهد ماند.

به نمایندگی از جامعه بزرگ هندبال این ضایعه را محضر مقام عظمای ولایت (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم و آحاد مردم شریف ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با اولیای الهی را مسئلت دارم.»

فدراسیون قایقرانی

«فدراسیون قایقرانی ضمن ابراز همدری با خانواده‌های داغدار این عزیزان، شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان گرانقدر ایشان را در این سانحه به ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می‌نماید. از درگاه یزدان پاک، رضوان و مغفرت الهی را برای همه این شهدای والامقام می‌طلبیم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و ملت شهید پرور ایران مسئلت داریم.»

فدراسیون شنا

«خبر شهادت رئیس‌جمهور فقیه و شریف ایران، خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیات همراه که حین خدمت و انجام وظیفه به مقام والای شهادت نائل آمدند موجب تاثر و اندوه ملت ایران گردید.

بدون شک خدمات و دستاوردهای این عالم پارسا و مجاهد در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در تاریخ کشور عزیزمان به یادگار خواهد ماند. از همین رو اینجانب ضمن عرض تسلیت این فاجعه دردناک و اسفبار به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده‌های داغدار این عزیزان و ملت شریف ایران، از درگاه خداوند متعال برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.»

فدراسیون هاکی

«این ضایعه اسفبار مایه تالم جامعه ورزش و دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

به نمایندگی از جامعه ورزش هاکی این ضایعه عظیم را محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای، خاندان مکرم و همه وابستگان این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیالله را برای آن خدمتگذاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.»

فدراسیون تیراندازی

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در پیامی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و جمعی از همراهان را در سانحه هوایی تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

«بدون تردید انقلاب اسلامی ایران در مسیر ۴۵ ساله خود فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده اما همواره با عنایت خداوند متعال و هدایت‌های امام راحل (ع) و مقام معظم رهبری (مدظله) و در سایه ولی عصر (عج) و حمایت ملت عزیز و همچنین وجود آرامش بخش مقام معظم رهبری سختی‌ها را پشت سر گذاشته است.

اینجانب به همراه کلیه ورزشکاران، مربیان، قهرمانان، داوران، کارمندان فدراسیون و خانواده بزرگ تیراندازی ضایعه شهادت رئیس جمهور مردمی و خادم الرضا (ع) و مسئولان خدمتگزار مردم را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی، هیئت دولت، خانواده محترم شهدا و مردم شریف ایران تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال مغفرت و رحمت برای آن عزیزان و همنشینی با ارواح شهدا و اولیای الهی و حضرت موسی بن الرضا (ع) را مسئلت دارم.»

فدراسیون چوگان

در پیام اصغر ناظریان، رئیس فدراسیون چوگان آمده است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سرپیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‌اند.

خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی سید شهیدان خدمت و وطن پرست واقعی باعث تاسف و تالم همه مردم شریف ایران گردید.

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت رئیسه، روسای کمیته‌ها، کادر فنی و اعضای تیم‌های ملی و باشگاهی، مربیان، داوران و خانواده چوگان ج. ا. ا شهادت آن مرد بزرگ را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. از درگاه خداوند منان برای آن شهید خدمت علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) و برای خانواده معظم ایشان صبر جلیل مسئلت داریم.»

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
رئیس جمهور و یاران شهیدش آسمانی شدند

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران شهادت رئیس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیرمان شهید آیت الله ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران و همراهان انقلابی ایشان را تسلیت می‌گوید.»

کد خبر 755203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.