فاز دوم شهربازی «سرزمین شادی» تا پایان ۱۴۰۳ در قم افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: فاز دوم شهربازی میدان شهدای ۷۲ تن تا پایان سال ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، پیام جوادیان در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۹۸ پروژه شهری با موضوع نشاط اجتماعی که آستانه شروع فصل تابستان و در دهه کرامت برگزار شد اظهار کرد: شهر قم در سال‌های گذشته در حوزه پروژه تفریحی و فضای سبز پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی به پروژه احیای شهربازی میدان شهدای ۷۲ تن اشاره کرد و افزود: این یکی از شهربازی‌های نوستالژی مردم قم بود که مطالبات بسیاری برای احیای آن از سوی شهروندان وجود داشت.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با اشاره به تاریخچه این شهربازی گفت: ۳۵ سال پیش این شهربازی با فرایندی در اختیار یک نهاد دیگر قرار گرفت و سال‌ها توسط آن نهاد بهره‌برداری می‌شد.

جوادیان با اشاره به اینکه در سال‌های پایانی این شهربازی از نظر وضعیت نگهداری و استاندارد شرایط خوبی نداشت، اظهار کرد: با کار حقوقی گسترده توانستیم این شهربازی را در سال ۱۳۹۸ به مالکیت شهرداری بازگردانیم تا بتوانیم برای جذب سرمایه‌گذار اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهربازی میدان ۷۲ تن موسوم به سرزمین شادی تاکنون ۹۰ میلیارد تومان برای این مجموعه سرمایه‌گذاری کرده است، گفت: این هزینه برای فاز نخست شهربازی است، اما فاز دوم و سوم نیز در آینده راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با اشاره به وجود ۲۵ دستگاه بازی مکانیکی و ۲۵ دستگاه باز مجازی در این شهربازی اظهار کرد: تجهیزات فاز دوم نیز خریداری شده است و تا پایان سال راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 754883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.