توزیع ۸ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد نایین

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نایین گفت: ۸ سری جهیزیه در راستای تسهیل و تشویق امر ازدواج مددجویان نایینی و ترویج فرهنگ ازدواج آسان توزیع شد.

علیرضا حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت هشت سری جهیزیه شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نائین به مددجویان اهدا شد.

وی با بیان اینکه این اقلام در راستای تسهیل و تشویق امر مقدس ازدواج مددجویان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان تعیین و توزیع می‌شود، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) علاوه بر برنامه‌های توانمندسازی برای مددجویان تحت حمایت، به وضعیت معیشت و زندگی روزمره آنان نیز توجه ویژه دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نائین ادامه داد: تهیه جهیزیه برای مددجویان تحت حمایت یکی از فعالیت‌های نهاد کمیته امداد در حمایت از مددجویان و اقشار کم برخوردار جامعه است.

حسین زاده افزود: خانوارهای مددجو علاوه بر پرداخت کمک معیشت و یارانه ماهانه در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز خدمت دریافت می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم نوع دوست و نیکوکار نائین با کمیته امداد خاطرنشان کرد: از تمام خیران دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۶۵۸ نزد صندوق امداد ولایت، به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به تمام نیازمندان جامعه کمک کنند.

کد خبر 754763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.