امیدآفرینی هنرمندانه در جامعه ویژگی بارز روابط عمومی‌ها است

استاندار کردستان روابط عمومی را راوی پیشرفت و طلایه‌داران مدیریت افکار عمومی و سازمان عنوان کرد و گفت: روابط عمومی نوین با اطلاع‌رسانی هنرمندانه، کارآمد، اقناع‌سازی، گره‌گشا و امیدآفرین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، امروز شنبه _بیست‌وهشتم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» که در محل سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استرس زیاد حوزه رسانه و روابط‌عمومی موجب شده است تا این شغل در رده مشاغل سخت قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکلات موجود و کمبود امکانات و ابزار لازم در حوزه روابط عمومی‌ها، خلاقیت و نوآوری را عامل مهمی برای جبران کم و کاستی‌ها در این عرصه برشمرد و افزود: منکر کمبودها نیستیم اما گاهی خلاقیت ابتکار و رهایی از پیله ذهنی احاطه شده می‌تواند موجب حصول دستاوردها و موفقیت‌های بیشتری در سازمان شود.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید امید آفرینی و اعتمادسازی در جامعه را تقویت کنند؛ خلاقیت و نوآوری را هنر روابط عمومی امروزی بیان کرد و خطاب به طلایه‌داران این عرصه گفت: از رفع تکلیفی بودن فعالیت‌های خود پرهیز و کمبودها را با خلاقیت جبران کنید.

زارعی‌کوشا با ذکر اینکه کارآمدی روابط عمومی‌ها تأثیر زیادی بر انعکاس خدمات دستگاه‌های اجرایی و کارآمدی سازمان دارد، تصریح کرد: روابط عمومی باید آینه دستگاه اجرایی باشد چراکه سقوط روابط عمومی سازمان‌ها می‌تواند سقوط دستگاه اجرایی را موجب شود.

وی با تاکید بر همدلی و انسجام بین روابط عمومی‌های استان، ادامه داد: با موضوعات مسئولانه برخورد کنید کما اینکه انتظار داریم اگر فضای رسانه‌ای علیه دستگاهی شکل گرفت با نشست‌های تخصصی و همگرایی در صدد رفع مشکلات برآیید.

استاندار کردستان اضافه کرد: اخبار در کردستان نفوذ عمومی دارد و مردم این استان با جزئیات اخبار را رصد می‌کنند و ارتباط خوبی با رسانه‌ها دارند.

زارعی‌کوشا افزود: خلق آثار رسانه‌ای با تولید محتوای هنرمندانه و نگارش و تنظیم تیترهای جذاب به عنوان ویترین خبر با محوریت صداقت در اقناع مخاطب تأثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی و رسانه‌ها جانب انصاف و عدالت را رعایت کنند، به دیدگاه‌های مردم هوشمندانه توجه داشته باشند و نسبت به مجموعه فعالیت‌های انجام شده در استان با اشراف و همراهی تعامل داشته و با تعصب و پیگیری رسالت خود را به خوبی ادا کنند.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود، روابط عمومی را تلفیقی از هنر و بازوان اصلی مدیریت مردم و سازمان دانست و به نقش بارز اطلاع‌رسانی به موقع و هنرمندانه روابط عمومی در امید آفرینی و اقناع جامعه تاکید کرد.

زارعی‌کوشا از شورای روابط عمومی استان درخواست کرد رده‌بندی‌های بدون تعارفی داشته باشند و نقاط ضعف را بشناسند به مدیران دستگاه‌ها گزارش دهند.

کد خبر 754737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.