خدمات دولت از طریق ارتباط روابط‌عمومی ادارات با رسانه‌ها تبیین شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات ارائه شده از طرف دولت در استان با همکاری روابط عمومی ادارات و رسانه شفاف‌سازی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده، امروز _شنبه، بیست‌نهم اردیبهشت_ در همایش روابط عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها زبان گویای خدمات نظام و دولت هستند، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی، ارائه و انتشار عملکرد و پخش فعالیت‌های واقعی دستگاه‌های ذیربط در رسانه‌های جمعی مرتبط، اعلام موجودیت و معرفی و شناساندن هویت مؤسسه و شناساندن ارکان فعالیت سازمان یا مؤسسه به مخاطبین از جمله وظایف مهم روابط عمومی‌ها است.

وی افزود: نیاز است روابط عمومی‌های استان در کمترین زمان ممکن نسبت به راه‌اندازی وب سایت سازمان و ادارات ذی نفع خود برای اطلاع‌رسانی به موقع اخبار اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر سرکشی از روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی از سوی روابط عمومی استانداری گفت: تأمین تجهیزات و برطرف کردن مشکلات روابط عمومی‌ها با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی باید صورت گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به خدمات ارائه شده از طرف دولت در سطح این استان، نیاز است روابط عمومی‌ها با ایجاد ارتباط مؤثر با رسانه‌ها این اقدامات را شفاف‌سازی کنند.

کد خبر 754664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.