حمایت‌ها از غزه باید استمرار داشته باشد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: حمایت‌ها از غزه و مردم فلسطین باید استمرار و مداومت داشته باشد و نباید جنایت‌های صهیونیست‌ها به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمد علی نکونام امروز _جمعه بیست‌وهشتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به سوم خرداد اظهار کرد: سوم خرداد روز مقاومت و پایداری ملت ایران است، روزی که سرنوشت جنگ و نگاه‌ها به قدرت ایران تغییر داد.

وی افزود: غزه و حامیانش امروز نماد مقاومت هستند و نتیجه این مقاومت‌ها باعث بیداری سراسری در جهان به ویژه در کشورهای اروپایی شده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: حمایت‌ها از غزه و مردم فلسطین باید استمرار و مداومت داشته باشد و نباید جنایت‌های صهیونیست‌ها به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام نکونام به اشاره به توطئه‌های دشمن در رابطه با متزلزل کردن بنیاد خانواده، ادامه داد: دشمن به شدت بر روی مسئله خانواده و جمعیت متمرکز شده است، اسناد لانه جاسوسی نشان می‌دهد که امریکایی‌ها برای فروپاشی خانواده، حجاب و زن چه برنامه‌هایی داشته‌اند.

وی اضافه کرد: بسیاری از زنان متوجه هستند که دشمن چه نسخه‌ای برای ما پیچیده است و جامعه‌ای که در آن خانواده متلاشی شده باشد، در معرض آسیب‌های بسیاری است.

کد خبر 754369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.