سه برابر شدن اعتبارات مدرسه سازی در سال گذشته

استاندار کرمانشاه از سه برابر شدن اعتبارات مدرسه‌سازی در استان طی سال گذشته سخن گفت و افزود: در سفرهای شهرستانی مهمترین دغدغه ما، نظام آموزشی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _ پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت _ در بیست و ششمین جشنواره استانی خیرین مدرسه‌ساز که در دانشگاه صنعتی برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه خیرین مدرسه‌ساز و استانداری در سرمایه‌گذاری برای نسل آینده مشترک است، چرا که برای تربیت فرزندانمان قسمت مهمی از آنچه که داریم، باید سرمایه‌گذاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه‌ساز چون به آینده خوش‌بین هستند با ساخت فضاهای آموزشی برای نسل آینده سرمایه‌گذاری می‌کنند.

استاندار کرمانشاه از ۳ برابر شدن اعتبارات مدرسه‌سازی در استان طی سال گذشته سخن گفت و افزود: در سفرهای شهرستانی مهمترین دغدغه ما، نظام آموزشی است.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه وارث وضعیتی است که باید خوب آن را بشناسیم و برای تغییر آن تلاش و برنامه‌ریزی کنیم.

صحرایی از متوقف بودن پروژه خوابگاهی ۳۶۰ نفره دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه سخن گفت و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته برای تکمیل این خوابگاه مجموعه استان ۱۵ میلیارد تومان و وزیر آموزش و پرورش هم ۱۵ میلیارد تومان بعلاوه تجهیزات کمک خواهد کرد تا ظرف ۲ ماه آینده خوابگاه را برای ۳۶۰ دانشجو معلم با تجهیزات کامل کنیم.

وی همچنین با یادآوری توافق صورت گرفته با وزیر آموزش و پرورش در راستای احداث یک اردوگاه بین‌المللی دانش‌آموزی، گفت: با توجه به ظرفیت همجواری با کشور عراق می‌توانیم اردوهای بین‌المللی را راه‌اندازی و از این ظرفیت فرهنگی استفاده کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت اردوگاه بین‌المللی، گفت: با وجود چنین اردوگاهی می‌توان میزبان بسیاری از مسابقات بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا, در پایان این جشنواره از جمعی از خیرین مدرسه‌ساز استان کرمانشاه توسط مسؤولان تجلیل به عمل آمد

کد خبر 754307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.