تعریض خیابان میرزای شیرازی و تقاطع خیابان امام موسی صدر

سرپرست منطقه ۲شهرداری اراک گفت: در راستای تسهیل امر عبور و مرور ، کاهش بار ترافیک و آلودگی هوا، اقدام به تعریض خیابان میرزای شیرازی و تقاطع خیابان امام موسی صدر شد.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی با اشاره به تعریض بخشی از خیابان میرزای شیرازی و تقاطع خیابان امام موسی صدر، اظهار کرد: در راستای تسهیل امر عبور و مرور، کاهش بار ترافیک و آلودگی هوا، بر اساس ضابطه اقدام به تعریض قسمتی از معبر شد.

وی افزود: در این عملیات بالغ بر ۳۵۰ متر از سطح معبر ریگلاژ و بیس ریزی شده و در ادامه ۸۰ تن روکش آسفالت در قسمت تعریض شده توزیع شده است.

سرپرست منطقه ۲ شهرداری اراک تصریح کرد: با اجرای جدول گذاری قسمت تعریض شده خیابان و همچنین بتن‌ریزی پیاده روی جدید آن به حجم ۵۰ مترمربع، تعریض این بخش از خیابان تکمیل و آماده استفاده شهروندان است.

عسگری ادامه داد: همچنین در راستای بهسازی و اصلاح معابر سطح شهر، اجرای عملیات کندمان جدول فرسوده قدیمی و اجرای جدول نهری حدفاصل میدان راه آهن و میدان فرمانداری در خیابان شریعتی توسط پیمانکار در دست اجرا است.

وی افزود: تا کنون بالغ بر ۳۰۰ متر این طرح تکمیل شده و همچنان این عملیات ادامه دارد.

سرپرست منطقه ۲ شهرداری اراک در ارتباط با جلوگیری از تجمع آب‌های سطحی در معابر اضافه کرد: پیرو درخواست شهروندان برای رفع تجمع آب قسمتی از پیاده رو کوچه آموزش و پرورش، لوله گذاری صورت گرفت.

عسگری افزود: همچنین در زیر پل راه آهن ورودی شهرک ولیعصر (عج) ۲۰ متر لوله گذاری انجام و در ادامه با اجرای روکش آسفالت تکمیل شد.

کد خبر 754200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.