نخستین جشنواره سراسری آموزش شهروندی «هنر شهر» به ایستگاه پایانی رسید

نخستین جشنواره سراسری آموزش شهروندی «هنر شهر» با معرفی نفرات برتر و تقدیر از برگزیدگان به ایستگاه پایانی رسید.

محمد علی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: با معرفی نفرات برتر و تقدیر از برگزیدگان، نخستین جشنواره سراسری آموزش شهروندی «هنر شهر» با معرفی نفرات برتر و تقدیر از برگزیدگان به ایستگاه پایانی رسید.

وی افزود: نخستین جشنواره سراسری آموزش شهروندی «هنر شهر» کاشان از برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر، مدیران و مسئولین شهری، فرهنگیان و داوران این رویداد با اعلام نفرات برتر و تجلیل از برگزیدگان به پایان رسید.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: در این آئین که با اجرای آسیه زلفی همراه بود، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ضمن تشکر از حمایت‌های شهرداری و کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر از همراهی هنرمندان، دانش‌آموزان و داوران نیز قدردانی و به رسالت و اهداف سازمان در برگزاری این جشنواره اشاره کرد.

فرجی گفت: ۹۴۶ اثر در قالب‌های نقاشی دیواری، پوستر و گرافیک، کاریکاتور، عکاسی در دو بخش اصلی و دانش‌آموزی با موضوعات پسماند و بازیافت، ترافیک و حمل و نقل عمومی، محیط زیست و بحران آلودگی هوا، ایمنی و آتش نشانی، معماری ایرانی اسلامی و اخلاق شهروندی به دبیرخانه ارسال شد و از آثار منتخب نیز نمایشگاهی در خانه تاریخی طباطبایی و فرهنگ‌سرای مهر بر پا شد.

به گفته وی مهدی پاکروان رئیس پلیس راهور کاشان نیز در این مراسم به فعالیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان پیرامون اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، انضباط اجتماعی و رعایت فرهنگ عبور و مرور اشاره و با اهدا لوح سپاس از رئیس این سازمان تقدیر کرد.

وی افزود: پس از پخش کلیپ جشنواره، اجرای نمایش طنز با هنرمندی مرتضی جهانی و بهنام سراج با موضوع بازیافت و تفکیک زباله و اجرای پرفورمنس مرتبط با موضوع جشنواره، برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره اعلام شد.

به گزارش ایمنا؛ نخستین جشنواره ملی آموزش شهروندی «هنر شهر» کاشان به دبیری امیرحسین عبدلی با همکاری اداره آموزش و پرورش، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار شد.

کد خبر 754190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.