لزوم وجود یک سالن تخصصی مسابقات کاراته

سرپرست هیئت کاراته استان اصفهان گفت: جمعیت کاراته استان اصفهان بسیار قابل توجه است و نیازمند یک مکان تخصصی است، داشتن خانه کاراته در شهرک امیریه کافی نیست و نیاز به یک سالن تخصصی برای مسابقات و برگزاری کلاس‌های تخصصی دارد که امیدوارم جزو برنامه‌های راهبردی رئیس جدید هیئت کاراته باشد.

رضا کمالیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط هیئت کاراته استان اصفهان اظهار کرد: حدود هشت ماه است که به عنوان سرپرست هیئت کاراته استان اصفهان انتخاب شده‌ام و به‌طور معمول فردی که سرپرست هیئت باشد، نمی‌تواند برنامه‌های راهبردی و بلندمدت داشته باشد.

وی افزود: هدف من به عنوان سرپرست هیئت کاراته بیشتر برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت است که فرایند این انتخابات انجام شده است و حداکثر تا نیمه اول خرداد مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان اصفهان برگزار خواهد شد.

سرپرست هیئت کاراته استان اصفهان بیان کرد: در سال گذشته در امور مسابقات، میزبانی‌ها، اعزام‌ها و برگزاری کلاس‌های مربیگری کوتاهی نکردم و همه انجام شده است.

وی تصریح کرد: جمعیت کاراته استان اصفهان بسیار قابل توجه است و نیازمند یک مکان تخصصی است، داشتن خانه کاراته در شهرک امیریه کافی نیست و نیاز به یک سالن تخصصی برای مسابقات و برگزاری کلاس‌های تخصصی دارد که امیدوارم جزو برنامه‌های راهبردی رئیس جدید هیئت کاراته باشد.

کمالیان عنوان کرد: وجود نیروی‌های متخصص شامل داوران، مربیان و قهرمانان ورزشی در سبک‌های مختلف رشته کاراته فرصت خوبی را برای ما فراهم کرده است که می‌توانیم به عنوان سطح بالای کاراته استان اصفهان آن‌ها را بیان کنیم.

وی ادامه داد: نعمت وجود پیشکسوتان بسیار در سبک‌های مختلف کاراته در استان را داریم که جزو افراد مطرح و شاخص کشور هستند.

کد خبر 753736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.