تکمیل مسیرهای دسترسی در منطقه ۲ شهرداری قم

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: یکی از اقدامات سال ۱۴۰۳ تکمیل دسترسی‌های منطقه ۲ به دیگر مناطق شهری است.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم یکی از مهمترین مؤلفه‌های توسعه هر منطقه‌ای را بحث راه دسترسی دانست و اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ اقدامات خوبی برای دسترسی منطقه ۲ به مرکز شهر با بلوار یادگار امام، بلوار جمهوری، زیرگذر شهدای پرواز مسیرهای جدید دیگر انجام شده است.

وی افزود: سال ۱۴۰۳ بحث ادامه زیرگذر بلوار پاسداران به بلوار امام رضا (ع) با احداث زیرگذری با عرض ۱۶ متر خواهیم داشت که با احداث این زیرگذر تقریباً راه‌های دسترسی برای منطقه ۲ طبق مطالعاتی که هست تکمیل می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم ادامه داد: همچنین در سال جاری با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان زیرگذر پاسداران احداث خواهد شد که این مسیر هم به مرکز شهر و هم به بلوار امام علی (ع) راه خواهد داشت.

حسینی با اشاره به اجرای پل نیک‌اندیش در این منطقه خاطرنشان کرد: ادامه فرایند ساخت این تقاطع غیر همسطح در حال پیگیری است.

وی گفت: با اجرای این پروژه راه دسترسی خوبی بین منطقه ۲ و ۴ ایجاد شود و یک دسترسی به جاده اراک و حتی بیمارستان امام رضا (ع) خواهد داشت.

مدیر منطقه دو شهرداری قم اضافه کرد: از سوی مردم اقبال خوبی در قم رود شمالی هست، ما دنبال این هستیم که تراکم منطقه قم رود شمالی را با توجه به درخواست‌های مردم داشته باشیم تا ظرفیت سرمایه گذاری خوبی در آن منطقه ایجاد کنیم.

حسینی افزود: از طرفی در کنار بلوار شهید سلیمانی و جاده اراک بلوکی قرار دارد که ظرفیت سرمایه گذاری با اقبال مردمی دارد.

وی ادامه داد: این منطقه بیشتر مسکونی است و اقبال خوبی برای تولید مسکن در این بخش وجود دارد که وظیفه ما تسهیل این امر است.

کد خبر 753523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.