جزئیات سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به کهگیلویه و بویراحمد

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محبوب افراسیاب، امروز _دوشنبه، بیست‌وچهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر یک روزه حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه به این استان اظهار کرد: اولویت اول این سفر دیدار با کارکنان قضائی و سرکشی به شعبه‌ها و بررسی پرونده‌های مهم قضائی است.

وی افزود: نظارت بر روند دادرسی در استان، بررسی کمبودهای ساختمانی، همچنین راه‌اندازی و افتتاح مجتمع قضائی در مرکز استان، کمک به سیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای دادرسی الکترونیک، کمک به رفع موانع دادرسی از دیگر برنامه‌های رئیس قوه قضائیه است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاونان رئیس قوه قضائیه در همه شعب قضائی استان حضور پیدا خواهند کرد و از نزدیک مشکلات دادگاه‌ها و دادسراها را رصد و پیگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: پس از ارزیابی و حضور در حوزه‌های قضائی، جلسه شورای قضائی استان با ریاست رئیس قوه قضائیه برگزار خواهد شد.

افراسیاب خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه شورای اداری و حضور در کنگره شهدای مردمی هم از برنامه‌های سفر خواهد بود، ضمن اینکه دیدار با دانشجویان، صنعت‌گران، کشاورزان و دامداران با هدف بررسی و رفع مشکلات آنها انجام خواهد شد.

وی افزود: معاون اول قوه قضائیه هم در ساختمان دولت با مردم به صورت حضوری دیدار خواهد داشت و دیگر معاونان در همه شهرستان‌های استان حضور پیدا می‌کنند.

کد خبر 753255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.