تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به جاروب های صنعتی پیاده رویی

شهردار اراک از تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری به جاروب های صنعتی پیاده‌رویی خبر داد.

علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: در راستای تقویت تجهیزات خدمات شهری شهرداری و ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان، به تازگی سه دستگاه جاروب صنعتی پیاده‌رویی ویژه سازمان مدیریت پسماند و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، برای نظافت آسان پیاده روهای سطح شهر خریداری شده است.

وی افزود: به منظور ارائه خدمات مناسب و بهینه شهری و انجام رفت و روب و نظافت پیاده روها بخصوص در مرکز شهر اراک، سه دستگاه جاروب صنعتی پیاده رویی با اعتبار خرید بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، به تجهیزات خدمات شهری شهرداری اضافه شده است.

شهردار اراک از تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری به جارو بهای صنعتی پیاده رویی خبر داد و گفت: استفاده از جارو بهای صنعتی پیاده رویی روشی نوین و ایده آل برای نظافت این مکان‌های شهری به حساب می‌آید.

محمودی افزود: این دستگاه با قابلیت مکش انواع آلودگی‌های ریز و درشت سطح بالایی از کیفیت نظافت محیط‌های شهری را تضمین می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت سیستم خدمات شهری شهرداری در راستای کسب رضایتمندی شهروندان گفت: با خرید و تهیه این سه دستگاه جاروب، ضمن حفاظت از سلامتی هرچه بیشتر کارگران شریف مجموعه شهرداری، کیفیت و سرعت نظافت سطح شهر افزایش خواهد یافت که در نتیجه شاهد رضایتمندی هر چه بیشتر همشهریان خواهیم بود.

کد خبر 751805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصورجانباز کارشناس ارشد طراحی شهری IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 0
    ضمن تشکر از دکتر محمودی شهردار محترم .تقاضا دارم با توجه به نزدیکی به فصل گرما نسبت به موارد زیر پیگیری و دستورات لازم را بدهند ۱_نصب چند شیر آب شهری در مکان های مختلف شهر بخصوص،مرکز پر رفت آمد (البته فقط شیر با یک روشویی آبرومند نه آب سرد کن( بصورت دائم ب ای کلی فصول سال ۲_پیگیری جدی از ورود موتور سواران در فضای پارک بخصوص محل استراحت خانواده ها ۳_نظافت پیوسته سرویس بهداشتی ها و آب خوری پارک ها و روشنایی مردم این شهر جایی برای گذراندن پایان هفته و دورهمی ندارن