اصلاح هندسی معابر منطقه ۵ اصفهان برای روان‌سازی ترافیک

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از اجرای عملیات اصلاح هندسی در بعضی از معابر سطح منطقه خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح تأمین رضایت و ایمنی شهروندان و کاهش مشکلات ترافیکی و تردد روان خودروها است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در تمام شهرها، تصادفات ترافیکی از عمده مشکلاتی است که ایمنی عمومی شهروندان را به خطر انداخته و علاوه بر خسارات جانی و مالی ناشی از آن، همواره یکی از عوارض ناگوار در حوزه رانندگی است و روان سازی جریان ترافیکی یکی از مهمترین روش‌های مؤثر در بهبود کیفیت تردد است.

وی افزود: هدف از اجرای طرح اصلاح هندسی معابر ساماندهی وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه و ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده، تأمین رضایت و ایمنی شهروندان و کاهش مشکلات ترافیکی و تردد روان خودروها است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به‌منظور ایمن‌سازی معابر، کاهش ترافیک و سهولت در تردد وسایل نقلیه و شهروندان، طرح اصلاح هندسی در بعضی از خیابان‌های منطقه همچون اصلاح هندسی ورودی دبیرستان اژه‌ای (دانشکده دندانپزشکی) شامل تعریض گذر و ساماندهی و کاهش بار ترافیکی اجرا شده است.

کارگر ادامه داد: اصلاح هندسی راستگرد بزرگراه صفه به بزرگراه شهید دستجردی همراه با خط کشی و نصب تجهیزات ترافیکی به دلیل تجمع خودروها و عابران در مقابل پایانه صفه با هدف تعریض معبر انجام و موجب حرکت روان خودروها شده است.

اصلاح هندسی معابر منطقه ۵ اصفهان برای روان‌سازی ترافیک

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: اصلاح هندسی میدان ورودی خیابان نظام سپاهان‌شهر آغاز شده و هم‌اکنون در حال پیاده سازی نقشه است.

وی از طرح ساماندهی و اصلاح هندسی سه راهی خیابان وحید به پل مارنان جنب فضای سبز سه راه نظر با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: با توجه به تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۳۷ به دلیل ترافیک کوچه امامزاده محمد (ع) به دلیل پارک خودروها با اجرای جداکننده‌ها در میانه کوچه و تفکیک کوچه به مسیر رفت و برگشت موجب رضایت شهروندان شد.

کد خبر 751804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.