آموزش و پرورش به دنبال اجرایی‌ کردن سند تحول بنیادین از مدرسه است

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: توجه به سند تحول بنیادین در ساحت‌های تربیتی دانش‌آموزان پر اهمیت است، به همین منظور آموزش و پرورش به دنبال اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در کف مدرسه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، رسول شیدایی امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران توجه به برنامه‌های پرورشی را از اولویت‌های آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: اگر فرآیند تربیت درست انجام شود، آموزش هم خود به خود به صورت مطلوب انجام خواهد شد.

وی افزود: ایران قوی، نیازمند مدرسه قوی است و مدرسه قوی نیاز به معلم قوی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: توجه به سند تحول بنیادین در ساحت‌های تربیتی دانش‌آموزان پر اهمیت است؛، به همین منظور آموزش و پرورش به دنبال اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در کف مدرسه است.

شیدایی اضافه کرد: با توجه به شعار امسال، از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش مهارت‌آموزی دانش آموزان خواهد بود و هر سال ۳۰۰ ساعت آموزش مهارت‌های زندگی و مهارت‌های فنی در برنامه‌های مدرسه گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه توجه به برنامه‌های آموزش و پرورش به حوزه قرآن، عترت و نماز نیز از اولویت‌ها است، گفت: با توجه به اینکه تفاوت‌های تربیتی میان خانواده‌ها و دستگاه تعلیم و تربیت نیاز به بازسازی دارد؛ بنابراین اثرات شرکت در اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت می‌تواند در آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان اثر بالایی داشته باشد.

کد خبر 751780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.