ثبت ۳ میلیون تردد بین‌ استانی در کردستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان از ثبت حدود سه میلیون تردد بین استانی طی فروردین سال جاری خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی راهداری، فرزاد حسنی اظهار کرد: با دریافت اطلاعات به دست آمده از دوربین‌های پلاک خوان مرکز مدیریت راه‌های استان، بیشترین مسافران وارد شده به کردستان در فروردین از استان‌های تهران، آذربایجان غربی، همدان و کرمانشاه بوده است.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود سه میلیون تردد بین استانی وسایل نقلیه به ثبت رسیده است، افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش هفت درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: به تفکیک در تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین نیز به ترتیب شش و هفت درصد افزایش داشته‌ایم.

حسنی ادامه داد: بر اساس تحلیل داده‌های مرکز مدیریت راه‌های استان در فروردین امسال، بیشترین میزان افزایش تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در محور کامیاران_روانسر بوده که با رشد چشمگیر ۷۱ درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره با ارائه خدمات سامانه ۱۴۱ به هموطنان، گفت: همکاران ما در مرکز مدیریت راه‌ها به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان هستند که فروردین سال جاری، ۱۳ هزار و ۶۵۹ تماس با سامانه ۱۴۱ در استان برقرار شد.

کد خبر 751758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.