برگزاری یادواره کارگران جان باخته حین خدمت برای نخستین بار در استان اصفهان

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: امید است سال جاری یادواره‌ای مثال‌زدنی برای کارگرانی که در حوادث استانی جان باخته‌اند، برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری پیش از ظهر امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در نشست صمیمانه استاندار با تشکل‌های کارگری استان اصفهان با اشاره به پاره‌ای از مطالبات کارگران اظهار کرد: مسائل کارگران استان توسط دستگاه‌های تخصصی پیگیری می‌شود، اما در نهایت به معاونت سیاسی استانداری ارجاع می‌شود.

وی با اشاره به طرح ساماندهی اتباع بیگانه و ممنوعیت به‌کارگیری آن‌ها در مشاغل و با تاکید بر پیگیری نیروی کار اتباع در صورت صلاحدید افزود: اینکه کارگران از طریق کانون‌های صنفی و تشکل‌ها امور خود را پیگیری می‌کنند، اتفاق خوبی است، اما ضعیف است که باید تقویت شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه جان باختن کارگر حین انجام وظیفه به‌منزله شهادت در راه خداست، برگزاری یادواره کارگرانی که در حوادث استانی جان باخته‌اند را جزو آرزوهای دیرینه خود دانست و تاکید کرد: امید است سال جاری یادواره‌ای مثال‌زدنی برای این قشر برگزار کنیم.

کد خبر 751744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.