۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت:۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حمیدرضا اسلامی، امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: برای سال‌جاری برنامه ویژه‌ای برای جهش در زمینه خیران مدرسه‌ساز داریم که یکی از منابع تأمین و کمک مالی مدرسه هستند.

وی افزود: ساخت ۲۳۴ کلاس درس در قالب ۴۴ پروژه هدف‌گذاری سال گذشته بود که با همکاری صورت گرفته به ۲۴۷ کلاس درس در قالب ۴۰ پروژه و دو پروژه و سالن ورزشی و ۳۸ مدرسه با ۲۱۷ کلاس درس رسید.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به طرح شهید پناهی تصریح کرد: در این طرح، حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز مدنظر است، در این باره دو پروژه در دست ساخت داریم که با ساخت آن‌ها در استان مدرسه کانکسی بیش از ۱۰ دانش‌آموز نخواهیم داشت.

اسلامی بیان کرد: هدف‌گذاری ما بر اساس این است که پروژه‌های خیرساز در راستای حذف مدارس تخریبی و ساخت مدارس مقاوم است تا به حد نرمال نزدیک شویم و عدالت آموزشی را در همه مناطق آموزشی برقرار کنیم.

وی در ادامه از برگزاری بیست‌وششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان خبر داد و اضافه کرد: این جشنواره در ششم خرداد با هدف تجلیل خیران مدرسه‌ساز و جذب خیران جدید برگزار می‌شود.

کد خبر 751693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.