لزوم تأمین انشعابات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: انشعابات واحدهای مسکونی ملی توسط شرکت‌های خدمات‌رسان در این پروژه‌ها باید تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، جعفر قزوینیان امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جلسه پیگیری روند پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی اظهار کرد: از مدیران شرکت‌های خدمات‌رسان انتظار می‌رود نسبت به اجرای این طرح ملی که بسیار عظیم است، همراهی لازم را با اداره کل راه‌وشهرسازی استان داشته باشند تا خیلی زود شاهد خانه‌دار شدن متقاضیان باشیم.

وی با بیان اینکه هر هفته جلسه با هدف تسریع در تحویل واحدهای مسکونی و تأمین زیرساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در محل اداره کل راه‌وشهرسازی استان برگزار می‌شود، افزود: تأمین زیرساخت‌ها در واحدهای مسکونی قابل تحویل از تأکیدات استاندار بوده و در اولویت اداره کل راه‌وشهرسازی استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با تاکید بر اینکه باید در سریع‌ترین زمان ممکن زیرساخت‌ها برای پروژه‌های قابل تحویل تأمین شود، گفت: تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان با تأمین زیرساخت‌ها شتاب می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، همچنین با اشاره به جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان، گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان این مهم انجام شد و تا خرداد سال آینده نیز ساکنان این منطقه فاز به فاز به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده می‌شوند.

قزوینیان تصریح‌کرد: رویکرد و سیاست مهم اداره کل راه‌وشهرسازی این است که واحدهای مسکونی پروژه‌های نهضت ملی مسکن ابتدا باید از امکانات زیربنایی برخوردار شوند و پس از تکمیل زیرساخت‌ها این واحدها به متقاضیان تحویل داده شود.

وی ادامه داد: سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی است و برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد است که نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان تخصیص پروژه شده و بیش از ۷ هزار واحد هم در مرحله تأمین زمین و تخصیص پروژه است.

کارگزار پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شرق شهر زنجان با تاکید بر لزوم همکاری مطلوب و جدی متقاضیان نهضت ملی مسکن نسبت به واریز آورده خود در اسرع وقت افزود: از متقاضیان درخواست می‌شود به‌منظور شتاب گرفتن پروژه‌ها، در واریز آورده‌ها همراهی لازم را داشته باشند.

کد خبر 751645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.