برگزاری رویدادهای مشترک منطقه ۱۰ اصفهان با مدارس حصه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از برگزاری رویدادهای مشترک با مدارس حصه خبر داد و گفت: استعدادهای ناشناخته‌ای در محله حصه وجود دارد که باید شناسایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد با حضور در مدرسه مکتبی محله حصه ضمن عرض خدا قوت و تبریک به مناسبت هفته معلم اظهار کرد: تمام معلمان از جان خود مایه می‌گذارند و برای تربیت نسل‌های آینده تلاش می‌کنند، ما نیز برای ارتقای کیفی و کمی مدرسه تمام‌قد در کنار معلمان ایستاده‌ایم.

وی افزود: ما باید قدردان معلمانی باشیم که برای تربیت نسل‌های جوان تلاش می‌کنند؛ معتقدیم محله حصه معلمان خوب و باصفایی دارد که برای نسل جوان بسیار تلاش می‌کنند که امیدوارم تمام معلمان نسلی آگاه و شاداب برای جامعه ایجاد کنند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بسترهای این منطقه برای اجرای اقدامات در داخل و خارج مدرسه فراهم است، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره بانوان و آقایان محلات در دستور کار قرار گرفته است و درصدد هستیم برای افزایش شور و نشاط دانش‌آموزان، جشنواره دانش‌آموزی را برگزار و استعدادهای فرهنگی، هنری و ورزشی را شناسایی کنیم.

صیرفی‌نژاد گفت: شناسایی استعدادهای نهفته دانش‌آموزان حصه یکی از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است و درصددیم برای رشد و ارتقای دانش‌آموزان رویدادهایی را اجرا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه استعدادهای ناشناخته‌ای در محله حصه وجود دارد که باید شناسایی شوند، گفت: مهر سال گذشته استعدادهای برتر نوجوان را شناسایی کردیم که بیش از ۵۰ درصد حائزان رتبه از محله حصه بودند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه در راستای ارتقای کیفی، مبلمان و تجهیزات داخلی مدرسه که موجب افزایش سطح علمی، هنری، ورزشی و فرهنگی دانش آموزان می‌شود، یاری‌رسان خواهد بود تا مدرسه شاداب‌تر و پررونق‌تر شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان حصه سال جاری در راستای محله‌محوری اقدامات بسیاری انجام داده‌اند، گفت: احداث پارک ۲۶ هزار متری حصه، بزرگترین اتفاقی بود که در راستای محله‌محوری و ارتقای محلات در سال گذشته رخ داد و موجب افزایش شور و نشاط دانش‌آموزان محله شد.

وی ادامه داد: احداث زیرگذر حصه به‌عنوان بزرگترین پروژه اصفهان در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است که اتفاقات بسیار خوبی برای محله حصه رقم خواهد زد و موجب تسهیل در تردد شهروندان خواهد شد.

صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه اقدامات عمرانی و خدمات شهری در این محله انجام شده است، گفت: اجرای دیوارنگاره، تجهیزات ورزشی و مبلمان این مدرسه در دستور کار قرار گرفته است و امیدوارم بتوانیم اقدامات مشترکی انجام دهیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: فرهنگسرای استاد شریعت از سوی شهرداری برای انجام اقدامات و رویدادهای آموزشی و پرورشی مدرسه در نظر گرفته شده است تا به ارتقای کیفی مدرسه کمک کند.

به گزارش ایمنا، در این دیدار مدیر مدرسه مشکلات موجود از جمله کمبود فضای آموزشی و کمبود تجهیزات ورزشی را مطرح کرد، همچنین مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان به‌همراه معاونان از کلاس‌های مدرسه بازدید و از معلمان با اهدای گل و لوح تقدیر تجلیل کردند.

کد خبر 751601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Hassan IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 0
    عالی بود