تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر

در آخرین روز از برگزاری هفته مقام معلم از ۹ نفر از معلمان نمونه کشوری و استانی کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، امروز سه‌شنبه، هجدهم اردیبهشت _ در آئین تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: معلم ندای فطرت را طنین‌ انداز می‌کند و انسان را به ترقی و کمال می‌رساند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با معلمان افزود: بنا به فرموده رهبر انقلاب عبور از گردنه‌های دشوار پیشرفت نظام بدون کمک و توجه به آموزش و پرورش امکان‌پذیر نیست و راه‌حل آن توجه به مدرسه است.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با کار و تلاش شبانه‌روزی گفتمان تحولی و فرهنگ تحول خواهی در تمام سطوح آموزش و پرورش در حال اجراست و با بسیج تمام امکانات و توانمندی‌ها زمینه این تحول به بهترین نحو انجام خواهد شد.

وی از استخدام بیش از هزار نفر معلم در سال گذشته و بیش از ۵۸۰ نفر معلم جدید برای مهرماه امسال در آزمون‌های جدید استخدامی در مقاطع مختلف در دولت مردمی ایران قوی در استان خبر داد و تصریح کرد: در نهضت مدرسه‌سازی بیش از ۷۰۰ کلاس درس در دولت سیزدهم به کلاس‌های درس استان اضافه شد.

در ادامه این آئین عاطفه‌السادات مدبرنژاد، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان با تبریک هفته مقام معلم گفت: نقش معلم در هدایت و راهبری جامعه نقش انبیا است.

وی با اشاره به برخی اقدامات دولت سیزدهم در جذب و ساماندهی نیروی انسانی، افزود: تشکیل بیش از ۷۰۰ کانون ارزیابی برای تشخیص و سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای، علمی، عملی و تخصصی برای به‌کارگیری نیروهای جدید از جمله این کارها است.

مدبرنژاد تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۷۰ هزار نفر از بهترین افراد که دارای شایستگی‌های عمونی، حرفه‌ای و تخصصی معلمی بودند ارزیابی، گزینش و جذب شده که در نوع خود در تاریخ وزارت آموزش و پرورش بی‌نظیر است.

وی جذب دانش‌آموزان نخبه علمی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان، توجه دولت به مهارت‌آموزی دانش آموزان دوره متوسطه دوم، اجرای مصوبه تأثیر قطعی سوابق تحصیلی و معدل در کنکور، تدوین شیوه‌نامه مدرسان آموزش خانواده و ابلاغ آن به استان‌ها جهت اجرا را از دیگر اقدامات ماندگار و ارزنده دولت سیزدهم در دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد.

تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
عنوان

تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر

تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر

تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر

کد خبر 751511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.