تخریب مدیران شایسته باعث کُند شدن مسیر رشد و ترقی می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقد سازنده موجب پویایی جامعه و تخریب مدیران و فرزندان شایسته استان موجب می‌شود که روند رشد و ترقی کُند شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در همایش روز معلم در یاسوج با تبریک هفته معلم اظهار کرد: نخستین معلم خداوند متعال است و در رده‌های بعدی انبیا و ائمه اطهار هستند؛ آن‌ها الگو و بهترین مقام را دارند، بنابراین جایگاه معلمی جایگاه انبیا و علما است.

وی با بیان اینکه معلم ما را در صراط مستقیم و درست قرار می‌دهد، افزود: در مسیرهای پیش‌رونده موانع زیاد است و در این مسیر کارشکنی می‌شود، اما این معلم است که با تلاش و مجاهدت خود موانع را پشت سر می‌گذارد و به تربیت انسان‌ها می‌پردازد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر انسان اشرف مخلوقات است، باید در آن جهت عمل و حرکت کرد، گفت: برای رسیدن به مقام بلند انسانی این معلم است که همچون پیامبر، بشر را در بستر رشد و تعالی قرار می‌دهد و معلم نقش بی‌بدیلی دارد و نیازمند یک سری اصول است.

وی تصریح کرد: معلم باید متخلق به اخلاق الهی باشد، ممکن است کسی علومی داشته باشد، اما خلاف ترقی انسان و بشریت حرکت کند مانند آن و در رأس ابلیس و نظیر آن رژیم صهیونیستی است که اقدام به کشتار و قتل مردم غزه می‌کنند.

احمدزاده با بیان اینکه معلمی شریف است و گفتار و عملکرد او الگو است، خاطرنشان کرد: وقتی بعثت پیامبر بر تکمیل اخلاقیات است، معلمی که جانشین پیامبراست، عملکرد و گفتارش الگو خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه معلم ارزشمند و گرانبها است و نیاز به پوستر و تمجید ندارد، گفت: امروز در همه عرصه‌ها نقش و اثر معلم دیده می‌شود، همه پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های علمی، نظامی و پزشکی مدیون تلاش‌ها و زحمات معلمان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید در کنار نقد از تخریب مدیران استان پرهیز شود، افزود: فرزندان این استان با حضور در جایگاه‌های مختلف تجربه کسب می‌کنند و وقتی از این مسئولیت کنار می‌روند، باید در رده‌های بالاتر کشوری ترقی کنند و اگر در زمان مدیریت تخریب شوند، موانعی برای ترقی در سطح کشور رخ خواهد داد، در این راستا معلمان در تربیت فرزندانی که بتوانند آینده استان را اداره کنند و در رده وزیر و مسئول باشند، نقش دارند.

وی تصریح کرد: گاهی بعضی تخریب‌ها موجب شده است، همه تلاش‌ها برای ترقی فرزندان استان بی‌نتیجه بماند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: فرزندان این استان مستعدترین افراد برای نقش‌آفرینی هستند، در این راستا در چینش نیروهای استان از نیروهای بومی استفاده کردیم.

وی گفت: این دولت خدمات و تلاش‌های مختلفی داشته و طرح‌های مختلفی افتتاح و کلنگ‌زنی شده است، مدیران باید برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام تلاش بیشتری کنند.

کد خبر 751473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضایی IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    1 0
    جناب استاندار جناب دادستان هرکس که می‌تونه تورا به هرکس که میپرستید در شهرداری یاسوج را ببندید تا ما مردم حداقل بدانیم خودمان باید راه بکشیم جاده درست کنیم شهرداری فقط شده مانع پیشرفت نه خود کاری می‌کنه نه اجازه میده اهالی خاکی بسر خودشون کنند.اقا جاده آبشار باید تا کی سیل زده باقی بماند این چه وضع منطقه گردشگری هست که برای ورودش فقط پول میگیرید تمام نقاطش را اجاره دادید حداقل جدولها را تعمیر کنید آسفالت را لکه گیری کنید سال گردشگری به نیمه رسیده