«سلین» دومین نقطه پربارش کشور در شبانه‌روز گذشته

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی کردستان گفت: روستای سلین سروآباد در استان کردستان با ۵۵ میلی‌متر بارندگی، دومین نقطه پربارش کشور در شبانه‌روز گذشته بود.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: روستای سلین با ۵۵ میلی‌متر و شهر سروآباد با ۴۸ میلی‌متر در رده‌های دوم و چهارم پربارش‌ترین نقاط کشور در شبانه‌روز گذشته قرار گرفتند.

وی افزود: شهرهای بیجار نیز ۳۳.۵ میلی‌متر، بانه ۳۳، مریوان ۳۲، سقز ۳۰، سنندج ۲۵، دیواندره ۲۴، کامیاران ۲۱، دهگلان ۱۹ و قروه ۱۱ میلی‌متر بارش را در شبانه‌روز گذشته داشتند.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان خاطرنشان کرد: امروز بارش‌ها به صورت پراکنده و بیشتر در بخش غربی استان همچون شهرهای بانه، مریوان و سروآباد ادامه دارد و فردا نیز در شهرهای مریوان و سقز وقوع بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست.

پناهی ادامه داد: طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه وضعیت هوای استان پایدار است، اما در صبح روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد افت دمای هوا خواهیم بود، به‌گونه‌ای که در ارتفاعات مرکزی، شمالی و شرقی استان به محدوده یخبندان نزدیک می‌شود.

وی اضافه کرد: از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده دمای هوای روزانه افزایشی بوده و به‌طور میانگین انتظار داریم حدود شش تا هفت درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا کند.

کد خبر 751467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.