احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد

سرپرست شهرداری گنبدکاووس از نهایی شدن احداث یک تقاطع غیرهم‌سطح در میدان امام علی (ع) و یک زیرگذر در میدان بسیج این شهر خبر داد و گفت: ساخت این دو پروژه عمرانی تا دو هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلستان و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری گنبد کاووس، امیرعلی لطیفی اظهار کرد: برای دریافت موافقت‌نامه و تأمین بخشی از منابع مالی دو پروژه روگذر و زیرگذر، با سازمان شهرداری و دهیاری‌های وزارت کشور در حال مذاکره هستیم که به‌زودی نهایی خواهد شد.

وی افزود: افتتاح شهربازی سرپوشیده بوستان الغدیر، آسفالت معابر شهری و اصلاح هندسی میدان امام حسین (ع) در ورودی شهر گنبدکاووس از سمت آزادشهر، دیگر پروژه مهم عمرانی شهرداری گنبدکاووس در سال جاری است.

سرپرست شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: بودجه شهرداری گنبدکاووس در سال ۱۴۰۳، ۱۱ هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که با موافقت اعضای شورای اسلامی، ۵۵ درصد آن صرف طرح‌های عمرانی شهری و ۴۵ درصد صرف هزینه‌های جاری خواهد شد.

وی ادامه داد: بودجه هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی سال گذشته شهرداری گنبدکاووس با متمم به هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد و تمام آن نیز محقق شد.

لطیفی خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری گنبدکاووس از ۱۱ هزار میلیارد مصوب به ۱۵ هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کند که ۵۵ درصد آن صرف عمران شهری و باقی‌مانده آن صرف هزینه‌های جاری خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهر گنبدکاووس حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت و شورای اسلامی شهر آن هفت عضو دارد.

کد خبر 751420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.