۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه ۵ قم

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم گفت: بهسازی بوستان‌های منطقه در دستور کار قرار گرفته و از اولویت‌های سال ۱۴۰۳ است.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه بهسازی بوستان‌های سطح منطقه ۵ در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: در سطح منطقه پنج ۲۲ بوستان وجود دارد که با توجه به عمر زیاد بعضی بوستان‌ها، بهسازی بوستان‌های منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا بخش عمده پروژه بهسازی بوستان‌هایی چون بوستان اطلس، آزادگان و میخک با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیون تومان در سال گذشته انجام شده است.

مدیر منطقه پنج با بیان اینکه بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه در سال جدید نیز اجرا می‌شود، تصریح کرد: به منظور توسعه بوستان‌های منطقه ۵ بعضی اراضی در مرحله توافق است تا در مسیر توسعه بوستان‌ها اقداماتی انجام شود.

رحیمی با اشاره به اینکه سرانه بوستان‌ها در منطقه ۵ به ازای هر نفر شش متر مربع است، اضافه کرد: با توجه به کمبود بوستان و فضای سبز در منطقه پنج، در تلاش هستیم تا با احداث و توسعه بوستان‌ها سرانه فضای سبز را به حد مطلوبی برسانیم.

وی گفت: مساحت فضای سبز بوستان میره‌ای ۳۳۰۰ متر مربع و مساحت فضای سبز بوستان انار ۲۲۰۰ متر مربع است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم احداث پارکینگ و تملک باغ‌ها را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سال جدید دانست و افزود: احداث بوستان‌های جدید از جمله بوستان بصیرت از دیگر اقداماتی بوده که از سال گذشته دنبال شده و برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است تا این بوستان سال جاری احداث و ساماندهی شود.

کد خبر 751410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.