منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان امروز به کار خود پایان می‌دهد و بهترین‌های این جشنواره امروز (سه‌شنبه) معرفی می‌شوند.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان و تالار هنر اصفهان با حضور ۱۶ اثر نمایشی در رشته‌های عروسکی، صحنه‌ای و زنده عروسکی روزهای شانزدهم و هفدهم اردیبهشت برگزار شد.

وی افزود: فراخوان این جشنواره آبان ۱۴۰۲ به تمام سازمان‌ها و مراکز فرهنگی هنری استان که در زمینه نمایش در سطح کودک و نوجوان فعالیت دارند، ارسال شد و در این فراخوان ۲۵ گروه کانونی و ۳۹ گروه آزاد شرکت کردند که پس از بازبینی اولیه ۱۶ برتر اثر به مرحله استانی راه یافتند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از داوری آثار توسط داوران استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی شامل امیر شیخ جبلی، منصور قربانی و منیرالسادات سجادیان، بهترین‌های این جشنواره امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ هم‌زمان با اختتامیه این جشنواره معرفی می‌شوند.

صیرفی‌نژاد گفت: از برنامه‌های هم‌زمان با جشنواره، کارناوال شادی عروسک‌ها کانون با حمایت شهرداری منطقه ۱۰، تالار هنر و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بود که در مناطق محروم این منطقه اجرا شد، این برنامه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مسابقه در محله حصه، روز شادی برای کودکان و نوجوانان این محله رقم زد.

وی اظهار کرد: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با حمایت مالی از این رویداد فرهنگی و هنری، در نشر و گسترش فعالیت‌های نمایشی و حمایت از استعدادهای کودکان و نوجوانان در رشته‌های نمایشی به اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری کرد.

کد خبر 751326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.