پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت شهادت سرداران سپاه اسلام در سوریه

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی ضمن محکومیت حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در خاک کشور سوریه شهادت دو تن از سرداران سپاه اسلام و جمعی از همرزمانشان در این حمله را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت شهادت سرداران سپاه اسلام در سوریه پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«بار دیگر رژیم تروریست اسرائیل با به شهادت رساندن سرداران و قهرمانان جبهه مبارزه با تروریسیم چهره خبیث و کریه خود را به نمایش گذاشت و بیش از پیش خود را در بین ملت‌های آزادیخواه جهان رسوا کرد.

بی شک این گونه اقدامات کور و نابخردانه دشمن نه تنها خللی در اراده ملت بزرگ ایران برای حمایت از مظلومان منطقه ایجاد نخواهد کرد بلکه مصمم‌تر از همیشه راه شهدا را تا ریشه کن کردن بساط ظالمان و ستمگران ادامه خواهد داد. بی شک همانطور که فرمانده معظم کل قوا اعلام داشتند این اقدام بزدلانه بی پاسخ نخواهد ماند و انتقام سخت در زمان مناسب خود از دشمن گرفته خواهد شد.

این جانب ضمن محکومیت حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در کشور سوریه شهادت سرداران رشید اسلام و قهرمانان مبارزه با تروریسم " محمدرضا زاهدی" و " محمد هادی حاجی رحیمی" و همرزمانشان در این حمله را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی و به خانواده صبور این عزیزان تسلیت می‌گویم و برای آن عزیزان غفران و رحمت بیکران را از درگاه الهی مسئلت می‌کنم.»

کد خبر 741656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.