تسهیل شرایط مشارکت‌های مردمی در پروژه‌های شهری اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به تسهیل شرایط مشارکت مردمی در پروژه‌های شهرداری گفت: تاکنون فراخوان حدود ۹ پروژه‌ در وبگاه این سازمان اعلام شده که شهروندان می‌توانند با مراجعه به وبگاه این سازمان، از فراخوان‌های مرتبط مطلع شوند.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اولویت کار سازمان سرمایه‌گذاری انجام پروژه‌های شهرداری با حضور و مشارکت مردم است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های شهرداری اصفهان شامل پروژه‌های ساختمانی و غیرساختمانی است، افزود: همکاری شهروندان در انجام پروژه‌های عظیم ساختمانی موجب می‌شود که این طرح‌ها با سرعت به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری زمین و پروانه ساخت اکثر پروژه‌های ساختمانی را آماده می‌کند و ساخت آن‌ها توسط مردم انجام می‌شود.

حیدری با بیان اینکه با تاکید شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر شرایط برای مشارکت شهروندان در پروژه‌ها تسهیل و فراهم شده است، خاطرنشان کرد: پروژه‌های غیرساختمانی نیز در قالب BOT آماده می‌شود و مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اعلام زمان‌بندی ۱۳۰ پروژه مشارکتی در مناطق و سازمان‌های شناسایی شده، بیان کرد: تاکنون فراخوان حدود ۵۵ پروژه در وبگاه این سازمان اعلام شده است که شهروندان می‌توانند با مراجعه به آن، از فراخوان‌های مرتبط مطلع شوند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان با وجود تسهیل شرایط، منتظر مشارکت بیشتر شهروندان است تا با همکاری یکدیگر بتوانند پروژه‌های موجود را هرچه زودتر به انجام برسانند؛ البته بسیاری از شهروندان با توجه به تخصص و امکاناتی که در اختیار دارند، مشارکت خود را با شهرداری آغاز کردند.

حیدری ادامه داد: شهروندان با توجه به امکاناتی همچون مشاور، ابزار و فناوری‌های مختلف می‌توانند شهرداری را از نظر فکری و مالی یاری کنند تا پروژه‌های مورد نظر به نتیجه برسد.

کد خبر 729521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.