بار دیگر چهره خبیث دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی آشکار شد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت:  یک بار دیگر چهره خبیث دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی که در هر شرایطی به فکر ضربه زدن به ملت بزرگ ایران اسلامی هستند در حادثه تروریستی کرمان آشکار شد.

محمد حسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: ایران‌ستیزان کوردل که سال‌ها است بذر کینه نسبت به ملت بزرگ ایران اسلامی را در قلب‌های سیاه خود پرورانده‌اند، حتی تحمل ارادت مردمان این کشور را نسبت به قهرمانانشان ندارند و در سالروز شهادت سردار بزرگ استکبارستیز شهید سلیمانی با انجام اقدامات تروریستی حادثه‌ای خونین در زادگاه سردار مقاومت رقم زدند و تعدادی از هموطنان را که به قصد زیارت مزار سردار عزیزشان در کرمان حضور داشتند به خاک و خون کشیدند.

وی افزود: فاجعه انفجار تروریستی در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهادت جمع زیادی از مردم عزیز کشورمان، بار دیگر خباثت، قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و سنگدل به ملت ایران را اثبات کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به بازماندگان شهدای این حادثه غم‌انگیز تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: این اقدام تروریستی را محکوم و اعلام می‌کنیم که ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی با چنین حوادثی از صحنه خارج نخواهند شد و حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارادت قلبی‌شان نسبت به سردار بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی با روح و جانشان عجین شده است.

واثق‌کارگرنیا با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) تصریح کرد: عاملان این جنایت بزرگ به زودی توسط حافظان وطن به سزای عمل خود خواهند رسید و دشمنان بدانند شهادت، آرزوی قلبی ملت شجاع ایران اسلامی است.

کد خبر 717405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.