پیروزی بر همه مشکلات با وحدت میسر است

شهردار کلانشهر شیراز همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت گفت: با وحدت می‌توان بر همه مشکلات پیروز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی امروز _جمعه هفتم مهرماه_ همزمان با آغاز هفته وحدت در آئین گردهمایی وحدت شیعه و سنی که در مسجد رسول اکرم (ص) اهل سنت شیراز برگزار شد، اظهار کرد: امروز نیاز به وحدت، بصیرت‌افزایی و شناخت دوستان از دشمنان است و اگر وحدت خود را حفظ کنیم، می‌توانیم خیلی بهتر مسائل و مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه با وحدت می‌توان بر همه مشکلات پیروز شد، افزود: در هفته وحدت در سطح مناطق شهرداری شیراز برنامه جشن‌های ویژه این ایام با شکوه با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اجرا می‌شود.

شهردار شیراز اضافه کرد: در شهر شیراز بیشتر برنامه‌ها به صورت مردمی برگزار می‌شود.

حمایت‌ها، نشان‌دهنده وحدت است

در ادامه نیز سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به ساخت مسجد اهل سنت در شیراز، اظهار کرد: اصل وجودی مکان که به نام مبارک پیامبر اکرم (ص) نام‌گذاری شده نشان دهنده وحدت است.

وی رمز بقای هر جامعه‌ای را وحدت دانست و افزود: در استان فارس مسائل اساسی بین شیعه و سنی به‌طورکلی وجود ندارد و یک رابطه دوستانه، صمیمانه و حتی خویشاوندی وجود دارد و هر چه این وحدت قوی‌تر باشد، انسجام جامعه بیشتر است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص فعالیت‌هایی که باید در این خصوص انجام دهد کمک بیشتری را مدنظر دارد تا بتوانیم حقوق شهروندی برادران اهل سنت رعایت کنیم.

کد خبر 691454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.