۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۵
برای "شهرتکانی" ایده دهید

مدیر خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان از برگزاری چهارمین ایده کاپ شهر اصفهان با محوریت زیباسازی نوروز خبر داد و گفت: در راستای تقویت نظام مشارکتی به مناسبت فرارسیدن عید نوروز، ایده کاپ زیباسازی در اصفهان برگزار می شود.

محمد حسین قورچانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ایده کاپ زیباسازی عید نوروز، شهروندان برای زیبایی محیط بیرونی زندگی خود ایده و طرح ارایه می دهند.

وی افزود: طبق سنت هرساله قبل از فرارسیدن عید نوروز، شهروندان منازل خود را خانه تکانی می کنند، امسال فرصت ارایه ایده برای شهرتکانی را هم دارند، زیرا مردم با فضای پیرامونی محیط زندگی خود به طور مستمر در تعامل هستند و بهتر می توانند برای زیباسازی شهرشان نظر دهند و تصمیم بگیرند.

مدیر خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری موضوعات چهارمین ایده کاپ شهر اصفهان با محوریت "زیباسازی نوروزی" را حول چهار محور دانست و خاطرنشان کرد: موضوعات شامل "از خانه تکانی تا شهر تکانی"، "زیباسازی فضاهای شهری با الهام از فرهنگ نوروز"، "ارائه طرح برای رفع نازیبایی های شهر" و "راهکارهای نوین برای ایجاد محیط هایی با نشاط شهری" است.

قورچانی ادامه داد: شهر، خانه بزرگ شهروندان است و در این ایده کاپ فرصت ارائه طرح و ایده به نوعی فراهم می شود تا بتوانیم از نگاه مردم شهر را ببینیم، زیرا ممکن است جایی به نظر یک شهروند نازیبا باشد و از سویی ایده ای خاص در ذهن بپروراند، بنابراین با شرکت در این ایده کاپ می تواند در زیباسازی شهر خود با در نظر گرفتن فرهنگ نوروز سهیم باشد، همچنین شرکت در ایده کاپ برای عموم آزاد است و شهروندان خلاق در حوزه گرافیک، هنر، طراحی شهری و سایر رشته ها می توانند ایده و طرح های خود را مطرح کنند.

وی در زمینه مهلت ارسال ایده ها و طرح ها تصریح کرد: فرصت ارسال ایده ها و طرح ها تا ٢٣ دی ماه ۹۷ است؛  این رویداد ۲۷ دی ماه ۱۳۹۷ در محل کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان ساعت ۹ صبح برگزار می شود؛ طی این مراسم به سه ایده و سه طرح منتخب جوایزی تعلق خواهد گرفت و طرح ها در راستای زیباسازی نوروزی در شهر اجرا خواهد شد؛ همچنین علاقه مندان می توانند از طریق سایتwww.eventbox.ir ایده ها و طرح های خود را ارسال کنند.

کد خبر 363597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.