اعتبار ۷۰۰ میلیاردی برای آزادسازی معابر شهر یزد

رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های شهر یزد که سال‌های سال روی زمین مانده بود در این دوره فعال شدند، از اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان برای تملکات و آزادسازی معابر در یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، عزیزالله سیفی امروز _شنبه بیست و نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران یزد در ابتدا با بیان اینکه شورای ششم و شهرداری یزد با کمترین چالش و اختلاف نظر به کار خود ادامه می‌دهد اظهار کرد: هماهنگی و انسجامی خاصی در شورای ششم شورای شهر یزد وجود دارد که در کشور زبانزد است.

وی با بیان اینکه کل بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۰ به میزان هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان محقق شده است بیان کرد: سال ۱۴۰۱ بودجه شهرداری به ۲ هزار و ۲۲۷ میلیارد تومان افزایش یافت و بودجه در سال ۱۴۰۲ به ۴ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: امسال بودجه شهرداری یزد ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد مصوب شده است که رشد ۱۸۳ درصدی را نشان می‌دهد، خوشبختانه در دوره ششم شورا بسیاری از پروژه‌های شهر یزد که سال‌های سال روی زمین مانده بود، پیگیری و به نتیجه رسید.

سیفی با اشاره به اهمیت اجرای رینگ شهری گفت: یکی از این پروژه‌های زمین مانده، مسیر ۱۷ کیلومتری بلوار ایرج افشار است که باید از داخل دانشگاه یزد عبور کند که تاکنون به پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی رسیده است.

وی گفت: در سال جاری ۷۰۰ میلیارد تومان برای تملکات و آزادسازی معابر در شورای شهر یزد و شهرداری یزد در نظر گرفته شده است تا پروژه‌هایی چون بلوار امام باقر (ع)، بلوار حضرت خدیجه (س)، بلوار موحدین خیرآباد، بلوار پیامبر اعظم (ص) به سرانجام برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد از نصب ۴ هزار و ۶۰۰ المان و تابلو شهری خبر داد و گفت: این رقم معادل ۱۰ سال گذشته بوده است و امسال نیز ۴ هزار تابلو در شهر یزد تعویض و یا جدیداً نصب می‌شود.

کد خبر 754714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.