میز پاسخگویی امتحانات نهایی در ادارات آموزش و پرورش کرمان مستقر شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به استقرار میز پاسخگویی امتحانات نهایی در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان گفت: در صورت صادر نشدن کارت ورود به آزمون، دانش‌آموزان می‌توانند با شناسنامه در جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، رضا رضایی اظهار کرد: دانش‌آموزانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند، از طریق مدرسه محل تحصیل خود از آدرس حوزه آزمون خود مطلع خواهند شد.

وی با بیان اینکه این گروه از دانش‌آموزان صرفاً با ارائه شناسنامه می‌توانند در جلسه آزمون حضور پیدا کنند، افزود: آن گروه از متقاضیان ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش مناطق، از محل حوزه آزمون خود مطلع خواهند شد و با ارائه مدرک شناسایی معتبر و عکس‌دار در حوزه حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در راستای پاسخگویی شفاف و به موقع میز پاسخگویی امتحانات نهایی در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان مستقر و آماده ارائه خدمت به مراجعه‌کنندگان است.

کد خبر 754463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.