تداوم ناپایداری‌های جوی تا پایان اردیبهشت در کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: ناپایداری‌ها در استان به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک و در مناطق مستعد جنوب استان بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، میترا یاوری امروز _جمعه بیست‌وهشتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز جمعه ناپایداری‌ها در استان به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک و در مناطق مستعد جنوب استان بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رود خانه‌های فصلی محتمل است و به‌طور ویژه وزش باد و گرد و خاک روز جمعه در شمال و غرب استان، روز یکشنبه در شرق و جنوب‌شرق استان، روز سه شنبه در شرق و شمال شرق استان افزایش می‌یابد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان ادامه داد: کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت غبار در مناطق مذکور دور از انتظار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه کمینه و بیشینه شهر کرمان به ترتیب ۱۶ و ۲۸ درجه سانتی‌گراد است، ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته، لاله زار با ۵ درجه خنک‌ترین نقطه استان و منوجان با ۴۲ درجه گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

کد خبر 754350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.