گل گهر سیرجان آینده خوبی دارد

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: به دلیل نتیجه‌ای که در لیگ داشتیم، بازی راحتی نبود و طبیعی بود که کمی تحت فشار باشیم، اما اگر به عملکردی که داشتیم، نگاه کنید، متوجه می‌شوید که تیم آینده خوبی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مارینوس اوزونیدیس شامگاه _پنج‌شنبه، بیست‌وهفتم اردیبهشت_ در نشست خبری پس از بازی مقابل هوادار تهران، با تبریک به بازیکنان تیمش، اظهار کرد: در این‌جور بازی‌ها مهم این است که ببریم؛ اگر که خوب بازی کنیم و بتوانیم ببریم، خیلی بهتر است.

وی افزود: بازیکنانم تمرکز داشتند و به خاطر نتیجه‌ای که در لیگ داشتیم، بازی راحتی نبود و طبیعی بود که کمی تحت فشار باشیم، اما اگر به عملکردی که داشتیم، نگاه کنید، متوجه می‌شوید که تیم آینده خوبی دارد.

سرمربی گل گهر سیرجان تصریح کرد: نباید هنگام پیروزی خیلی خوشحال شویم و وقتی نتیجه نمی‌گیریم، خیلی غمگین شویم. این طبیعت فوتبال است. امروز خیلی خوب در فاز دفاعی تمرکز داشتیم و اجازه ندادیم حریفمان شانسی داشته باشد و طبیعی بود که شانس‌هایی هم بود که بتوانیم گل بزنیم.

وی با تشکر از هواداران، ادامه داد: مهم نیست چه تعدادی از هواداران بیایند؛ مهم این است وقتی می‌آیند ما را حمایت کنند و ما وقت‌هایی که نتیجه می‌گیریم و حتی در روزی که خوب نیستیم، به آن‌ها احتیاج داریم.

اوزونیدیس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد شانس صعود گل گهر به فینال جام حذفی، گفت: تا فینال یک بازی دیگر داریم و احتیاج است خوب باشیم، اما برای من مهم این است که بازیکنان احساس خوبی داشته باشند.

وی افزود: از آنجایی که چند نتیجه بد داشتیم، ذهنیتم عوض نشد و همان اعتماد را به گروهم داشتم و به راهی که انجام می‌دهیم و سبکی که بازی می‌کنیم اعتماد دارم. اگر بخواهیم گل گهر تیم بهتری شود، باید این روش و سبک را ادامه دهیم.

سرمربی گل گهر سیرجان در پاسخ به سوال دیگری در مورد حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه سیرجان، گفت: نمی‌دانم کدام یک در ورزشگاه بودند؛ اما باعث شد امروز خوب باشیم و خوش شانس باشیم. امیدواریم همه بازی‌ها را بیایند.

کد خبر 754309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.