جمع‌آوری مدارس کانسی آذربایجان‌غربی نیازمند همراهی خیّران است

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: جمع‌آوری مدارس کانکسی، بهبود فضای تحصیل دانش آموزان و نیز رسیدن به فضای مطلوب تحصیلی و تربیتی از مهم‌ترین انتظارات از آموزش و پرورش است که در این زمینه نیازمند همراهی خیّران هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی مطهری امروز _پنج‌شنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ در جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز بخش سیلوانا شهرستان ارومیه اظهار کرد: حضور و فعالیت خیّرین در حوزه مدرسه سازی باعث شده تا شاهد رونق گرفتن روند این امر باشیم.

وی افزود: هرچند اقدامات فاخر و خوبی در راستای ساخت مدرسه در آذربایجان‌غربی انجام شده اما شاهدیم که هنوز با میانگین کشوری فاصله داریم و این امر مستلزم تلاش بیشتر مسئولان و همراهی بیشتر مردم است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: حمایت ویژه استاندار آذربایجان‌غربی، وزیر آموزش و پرورش و دیگر مدیران ارشد از موضوع مدرسه‌سازی موجب شده تا امروز جلوه‌هایی از نهضت مدرسه‌سازی را ناظر باشیم.

مطهری ادامه داد: جمع‌آوری مدارس کانکسی، بهبود فضای تحصیل دانش آموزان و نیز رسیدن به فضای مطلوب تحصیلی و تربیتی از مهم‌ترین انتظارات از آموزش و پرورش است که در این زمینه نیازمند همراهی خیّران هستیم.

وی تصریح کرد: خیّران مدرسه‌ساز بازوی حمایتی آموزش و پرورش هستند که امیدواریم این بازو به اندازه‌ای قوی شود که شاهد بهبود شرایط زیرساختی مدارس باشیم.

کد خبر 754218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.