لزوم افزایش اعتبار برای بیمارستان شهرستان بناب

استاندار آذربایجان شرقی گفت: باید اعتبار تخصیصی برای ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی بناب ۲ برابر شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی ظهر امروز _پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت_ در ادامه نظارت ستادی خود در شهرستان بناب از وضعیت بیمارستان در دست‌ساخت ۲۰۰ تختخوابی بناب بازدید کرد.

پیمانکار بیمارستان در دست‌ساخت ۲۰۰ تختخوابی بناب در این بازدید اعلام کرد که اگر ۱,۰۰۰ میلیارد ریال برای خرید میل‌گرد اعتبار اختصاص یابد، سال بعد پنج‌طبقه اسکلت را تحویل می‌دهیم؛ همچنین اعلام شد که این طرح سه هزار و ۳۰۰ تن میل‌گرد لازم دارد که تاکنون ۸۰۰ تن آن تأمین و مصرف شده است.

مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در پاسخ به اظهارات این مقام مسئول مبنی بر اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح در سال جاری تاکید کرد که این رقم حداقل باید به دو برابر افزایش یابد.

عملیات ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی بناب در پنج‌طبقه به وسعت بیش از ۱۷ هزار مترمربع از سال ۱۴۰۰ آغاز شده و ۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

در ادامه این سفر یک روزه، استاندار آذربایجان شرقی همچنین از کنارگذر شرقی بناب بازدید کرد.

این کنار گذر در قالب دو قطعه ۱۰ کیلومتری احداث می‌شود که ۳ کیلومتر قطعه اول با صرف ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار تملک شده و اراضی طرح از اوایل سال ۱۴۰۲ واگذار شده است.

۲,۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ماده ۵۷ برای طرح اختصاص‌یافته و ۷۰۰ میلیارد ریال برای تملک قطعه اول لازم است و قطعه اول طرح ۱۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

همچنین، امروز در سفر یک روزه استاندار آذربایجان شرقی به بناب، ورزشگاه روستاهای پنجگانه این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

برای ساخت این ورزشگاه با ۱۴۰۰ متر مربع زیر بنا ۸۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

کد خبر 754183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.