شوراها نقش موثری در تحقق شعار سال دارند 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر نقش موثری در تحقق شعار سال دارند گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری سپردن امور مردم به خود مردم است که شوراها در این راستا پیشگام هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مهدی چمران امروز _ پنج‌شنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن جلسات حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای مرکز استان در استان قم فرصت ویژه‌ای برای استفاده از رهنمودهای مراجع و علما است.

وی با اشاره به اینکه شوراها از زمان شکل‌گیری در سال ۱۳۷۸ توانستند خدمات زیادی به شهروندان و مردم ارائه کنند، افزود: این خدمات در جلب رضایت و افزایش مشارکت مردم اثرگذار است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر نقش مؤثری در تحقق شعار سال دارند، عنوان کرد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری سپردن امور مردم به خود مردم است که شوراها در این راستا پیشگام هستند.

چمران با اشاره به اینکه شوراها توانسته‌اند کار دولت را سبک کنند، اضافه کرد: حجم کار و اقداماتی که در شوراهای اسلامی شهر انجام می‌شود بعضی مواقع به اندازه یک وزارتخانه است.

وی با بیان اینکه اعضای شورا خدمت‌گذاران واقعی مردم هستند، گفت: شهرداری از ابتدای تولد تا پس از وفات و از ساعات اولیه صبح تا ساعات پایانی شب با مردم ارتباط دارد به آن‌ها خدمات ارائه می‌کند.

کد خبر 754175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.