احیای تمام پروژه‌های راکد شهرستان میرآباد در دولت سیزدهم

فرماندار شهرستان میرآباد گفت: امروز همه پروژه‌های راکد در این شهرستان احیا شده‌ و میرآباد در حال حرکت به سمت ارتقای شاخص‌های عمرانی و توسعه‌ای و درصدد جبران عقب‌افتادگی‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین خضری، امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری شهرستان میرآباد با اشاره به اینکه در دولت‌های قبلی فاصله بین مردم و دولت زیاد شده بود، اظهار کرد: در دولت مردمی سیزدهم عزم جدی بر مردمی‌سازی امور و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و پر کردن این فاصله بوده است.

وی با بیان اینکه سیاست دولت در خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به مردم به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار است، افزود: هیچ اولویتی بالاتر از خدمت جهادی به مردم نیست و از این رو حضور مدیران شهرستانی و مسئولان استانی در میان مردم از رکن‌های اصلی این دولت است.

فرماندار شهرستان میرآباد گفت: مقام عالی استان چندین بار به این شهرستان سفر داشته است که با حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی و تلاش نماینده شهرستان در مجلس، همه پروژه‌ای راکد احیا شده و میرآباد در حال حرکت به سمت ارتقای شاخص‌های عمرانی و توسعه‌ای و درصدد جبران عقب‌افتادگی‌ها است.

خضری با اشاره به سه راهبرد جهادی، انقلابی و مردمی دولت سیزدهم ادامه داد: در این راستا با بازدیدهای میدانی، تلاش مسئولان و استفاده از ظرفیت‌های مردمی، تمام مشکلات در همه زمینه احصا و رفع می‌شوند و با استفاده از ظرفیت نخبگان و دانش مردمی ریل‌گذاری کامل در این مسیر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: رهبری با بصیرت خویش که همه دنیا به این موضوع قانع شده‌اند، سال‌جاری را سال جهش تولید با مشارکت مردم نامیده‌اند و لازم است شهرداران و مدیران ادارات، پروژه‌ها را با مشارکت مردم انجام دهند و گام مهم در این راستا افزایش مشارکت‌های مردمی است.

خضری با بیان اینکه مردم شهرستان میرآباد در انتخابات اخیر مجلس مشارکت بالای ۷۰ درصدی داشتند، افزود: این مشارکت نشان از این است مردم میرآباد مردم فهمیده‌ای هستند و همراهی با آرمان‌های انقلاب در ذات مردم این شهرستان است، بنابراین باید توجه ویژه‌ای به خواسته‌ها و مطالبات مردمی داشت.

فرماندار شهرستان میرآباد با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های این دولت فرار نکردن از مشکلات و رفع آنها با مشارکت خود مردم در همه مراحل است، خاطرنشان کرد: مسئولی که در این نظام مسئولیت پذیرفته است، باید با مردم ارتباط برقرار و از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده کند.

کد خبر 754062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.