بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی راکد و تعطیل مازندران در دولت سیزدهم احیا شد

رئیس‌جمهور گفت: بیش از ۳۰۰ واحد شامل کارگاه، کارخانه و صنایع تولیدی استان مازندران که دچار رکود و تعطیلی شده بودند در دولت سیزدهم احیا شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ پس از ورود به مازندران در فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مازندران دارای ظرفیت‌های بسیاری است که خداوند به این استان عطا کرده است، ظرفیت کشاورزی، صنعت، گردشگری، دریا و جنگل ظرفیت‌هایی است که می‌تواند بستر و زمینه رشد اقتصادی باشد.

وی افزود: مازندران از استان‌هایی است که هم به لحاظ جغرافیایی نزدیک به مرز است و هم زمینه‌های زیادی برای رشد و پیشرفت دارد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: مهم‌تر از همه مازندران ظرفیت نیروی انسانی مخلص و کارآمد زیادی دارد، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، مفاخر و مشاهیر، پیشینه ارزشمند این استان هستند که نه‌تنها در کشور، بلکه در جهان می‌درخشند.

وی گفت: تاریخ و تمدن مازندران به‌ویژه دین‌داری مردم این استان برجسته است.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به سفر دوم هیئت دولت به مازندران گفت: در دور نخست سفر مصوباتی داشتیم و اقدامات خوبی انجام شد، در دور دوم سفر انجام مصوبات دور اول را رصد می‌کنیم تا ببینیم، گام‌های برداشته شده چگونه پیش رفته است.

رئیس‌جمهور افزود: بیش از ۳۰۰ واحد شامل کارگاه، کارخانه و صنایع تولیدی استان مازندران که دچار رکود و تعطیلی شده بودند در دولت سیزدهم احیا شدند.

وی با عرض ادب به خانواده شهدا گفت: شهدای ما همیشه افتخارآفرین و نام‌آور بودند، امیدوارم در این سفر بتوانیم با بخشی از نیازهای استان که استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان و همه مدیران بررسی کردند، بیشتر در جلسات اداری و اجتماعات مردمی آشنا شویم و گام‌هایی به‌عنوان خدمتگزار مردم در مسیر رفع این نیازها برداریم.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی دقایقی پیش از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری به مازندران سفر کرد و با استقبال نمایندگان ارشد استان از جمله آیت‌الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار و تعدادی از نمایندگان مردم استان در مجلس وارد مازندران شد.

در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور برخی چهره‌های شاخص ورزشی، فرهنگی و هنری از جمله محمدرضا اسحاقی هنرمند برجسته موسیقی، حسن یزدانی چهره نامدار کشتی و سپیده بابایی عضو تیم ملی کشتی آلیش حضور داشتند.

کد خبر 754032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.