جمع‌آوری و دستگیری ۱۱۵۳ معتاد و فروشنده موادمخدر در رودسر

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر به مدت چهار روز، ۱۳۳ معتاد متجاهر و ۲۰ قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر در این شهرستان جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سید جلال‌الدین جوانمردی امروز _چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت_ در تشریح این خبر اظهار کرد: به منظور مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با عنوان "آرامش در شهر" با اولویت برخورد با فروشندگان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت چهار روز در سطح شهرستان رودسر اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به جمع‌آوری ۱۳۳ معتاد متجاهر و دستگیری ۲۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در این مدت و تحویل آن‌ها به مرجع قضائی، افزود: از این افراد یک کیلو و ۳۰ گرم حشیش، ۳۵۹ گرم تریاک، ۴۶ گرم سوخته تریاک، ۲۳ گرم شیشه، ۲۴۷ گرم سایر مواد مخدر و تعدادی آلات و ادوات استعمال و توزین کشف شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها از آن‌ها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با مجموعه انتظامی هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 753955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.