بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان ۳ ماه زودتر از موعد مقرر

شهردار اصفهان گفت: در دوره ششم مدیریت شهری با تدبیر و کار شبانه از ساعت ۲۴:۰۰ تا ۵:۰۰ بدون تعطیل کردن بزرگراه و با همت مدیران جهادی و کارکنان زحمت‌کش سازمان عمران، تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان سه ماه زودتر از زمان مقرر تقدیم شهروندان شد تا مشکل ترافیکی چندین ساله اصفهان رفع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت_ در حاشیه آئین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان در قالب سی‌وسومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» اظهار کرد: خدا را شاکرم که در این ایام مبارک توفیق دست داد تا این هدیه را تقدیم شهروندان اصفهانی کنیم.

وی با بیان اینکه سال‌های زیادی رفع مشکل ترافیک این محدوده جزو آرزوهای مردم منطقه بود، افزود: هر کسی در حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان تردد داشته است و به این نقطه از حلقه یعنی بزرگراه شهید خرازی می‌رسید، می‌دانست که این نقطه گلوگاه است و به‌طور معمول مدت زیادی باید این مسیر را طی کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ارتباط میان شرق و غرب در اصفهان با مشکل مواجه بود، گفت: محور مسجدسید، کهندژ، جهاد و دانشگاه همیشه ترافیک سنگینی داشت و ضروری بود که اتصال شرق و غرب توسعه پیدا کند.

قاسم‌زاده با بیان اینکه پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات از قبل در شهرداری پیش‌بینی شده بود، ادامه داد: حداقل تا دو دهه قبل همیشه بحث بود که این پل باید احداث و بزرگراه شود، اما به‌دلیل اینکه شریان اصلی شهر بود، حتی تصور اینکه پنج دقیقه بزرگراه بسته شود، غیر ممکن بود، چرا که به‌شدت دچار پس‌زدگی ترافیک می‌شدیم و تمام شهر به‌هم می‌ریخت.

وی تصریح کرد: در دوره ششم مدیریت شهری با تدبیر و انجام کار شبانه از ساعت ۲۴:۰۰ تا ۵:۰۰ بدون تعطیل کردن شاهراه و بزرگراه و با همت مدیران جهادی و کارکنان زحمت‌کش سازمان عمران این اقدام انجام شد و امروز شاهد تعریض بخشی از بزرگراه شهید خرازی و افتتاح رسمی پل صاحب‌روضات بودیم.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: این پروژه سه ماه زودتر از زمان مقرر آماده شد، شب عید زیر بار ترافیک رفت و از امروز به‌صورت رسمی تقدیم به شهروندان اصفهانی شد.

کد خبر 753777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.