مدرسه خیرساز زنده یاد حاج علی نبی کاشان افتتاح شد

در حاشیه مراسم تجلیل از معلمان پیشکست کاشان، مدرسه خیر ساز زنده یاد حاج علی نبی و پسران افتتاح شد؛ این مدرسه دارای ۶ کلاس درس، یونیت دندانپزشکی، سالن اجتماعات، نماز خانه و دیگر امکانات رفاهی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، غلامرضا بخشی امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ در آئین تکریم معلمان پیشکسوت با اشاره به اینکه توسعه هر جامعه در سایه تلاش معلمان حاصل شده و پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی، بزرگ‌ترین سرمایه‌های ارزشمند انسانی به شمار می‌روند، اظهار کرد: توسعه هر جامعه مبتنی بر آموزش و پرورش پویا و زنده است که این امر نیز در سایه وجود معلمان پرتلاش، دلسوز و آگاه تحقق می‌یابد.

وی افزود: زیربنای توسعه همه جوامع مدارس هستند که در رأس آن معلمان قرار دارند و باید در هر زمان از تجربه و علم این تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت به نحو احسن در پیشبرد اهداف آموزشی، اجتماعی و اقتصادی بهره برده شود.

رئیس آموزش و پرورش کاشان گفت: باید منزلت شغل معلمی همیشه و هر زمان باید از سوی آحاد جامعه حفظ و برای نهادینه شدن فرهنگ حفظ حرمت و جایگاه فرهنگیان بیش از پیش تلاش شود.

به گزارش ایمنا، در حاشیه این مراسم، مدرسه خیر ساز زنده یاد حاج علی نبی و پسران افتتاح شد؛ این مدرسه دارای ۶ کلاس درس، یونیت دندانپزشکی، سالن اجتماعات، نماز خانه و دیگر امکانات رفاهی است.

برای این مدرسه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال توسط این خیر راوندی زنده یاد حاج علی نبی هزینه شده است؛ در شهر راوند کاشان بیش از ۳۷۵۰ دانش‌آموز در ۱۸ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 753298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.